Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
savath schreef:Spijtig dat er mensen zijn die eerst hun paard half dood laten vallen door zelf te prutsen,of advies aan de verkeerde mensen vragen(hoefsmiden zijn meestal wel goede paardenkenners,maar zien ook niet door je paard)
je had al veel langer aan de bel moeten trekken,,maar tja.
Nu houd je er een goedlopend topic aan over.
Ik hoop voor je paardje dat hij snel opknapt!!
Saphira_ schreef:njaah zoek het uit.. wat ik vindt vindt ik... en of je dr nou mee eens bent of niet voor mij lucht het ff op hoe ik reageer
savath schreef:Sorry,maar een paard dat vermagerd,lusteloos is ,dat laat je niet werken,en daar haal je toch een da bij,zeker als het ervoor ook nog hoefbevangen is geweest.
En met de achtergrond van alle vorige berichten van de topicstarter,zal ik niet de enige zijn die dat denkt.
Ieder heeft zijn mannier van omgaan met paarden,en ik respecteer dat,maar ik denk in het belang van het dier ,dat al zoveel heeft moeten incasseren.
Spit in haar oude topics en kom dan eens op je reactie terug!
marleen_usar schreef:Ik heb genoeg geld voor de rekeningen, maar het moet wel leuk blijven.Als al je geld daar naar toe gaat en je man springt ook nog vaak bij dan is het logisch dat hij op een dag zegt alles gaat in een bodemloze put.Ik heb in al die jaren niet veel achter elkaar kunnen rijden, en als je dan veel geld betaald maar er weinig voor terug krijgt.Ik vind dat niet erg maar mijn man denkt daar anders over....
marleen_usar schreef:En beter laat dan nooit zeggen altijd de mensen die veel geld hebben en waarvan hun paard zelden of nooit wat mankeerd.Mijn paard mankeerd altijd wat en dat gaat in de papieren lopen, ik bel geen veearts voor een mager paard.Hij ziet me al aan komen, ik bel pas als er echt iets aan de hand is.
marleen_usar schreef:En beter laat dan nooit zeggen altijd de mensen die veel geld hebben en waarvan hun paard zelden of nooit wat mankeerd.Mijn paard mankeerd altijd wat en dat gaat in de papieren lopen, ik bel geen veearts voor een mager paard.Hij ziet me al aan komen, ik bel pas als er echt iets aan de hand is.