Alleen de baby zit nog wat hoog, heeft een heel miniem snotneusje en is wat sloom. Ga dus straks wel weer ff de VA bellen om te overleggen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennis schreef:Maar heb ook weer gehoord dat ze het in Belgie juist met AB behandelen. Zo lang er eigenlijk nog niets bekend is blijf ik het maar geven op aanraden van de VA.
Ik heb alleen Uk met een echt zere keel gehad (en ook maar 1 dag), en verder wel bij allemaal iets verdikte lymfeklieren. Maar als ze koorts hebben en zo hoesten is iets verdikt niet zo gek.
Andere 3 waren net allemaal koortsvrij!!!
zitake schreef:Dennis schreef:Maar heb ook weer gehoord dat ze het in Belgie juist met AB behandelen. Zo lang er eigenlijk nog niets bekend is blijf ik het maar geven op aanraden van de VA.
Ik heb alleen Uk met een echt zere keel gehad (en ook maar 1 dag), en verder wel bij allemaal iets verdikte lymfeklieren. Maar als ze koorts hebben en zo hoesten is iets verdikt niet zo gek.
Andere 3 waren net allemaal koortsvrij!!!
Ik geloof dat het is hier in belgie (en ergens anders ook): of je behandelt vanaf het begin met antibiotica tot het eind of je behandelt niet. Dus niet zomaar tijdens droes die bv een 3tal dagen bezig is met antibiotica gaan beginnen