ShannaY schreef:Ulfeino schreef:LadyVal: niets van aantrekken, het is gewoon heel lastig als je paard steeds aan de wond zit bij mij hielp de calandula daar heel goed tegen toen ik dat erop smeerde bleef ze eraf blijkbaar jeukte het toen niet meer, en ja ik smeerde het er gewoon op je kunt het ook op schaafwonden smeren dus ...... en het is netjes genezen.
Nee niks van aantrekken nee.. gewoon egoistisch blijven je paard met zo'n jaap in zijn been door laten lopen!!! Argh wat kan ik hier kwaad om worden!
Bovendien zal mijn dierenarts mij nooit advies geven, en het eerst zelf willen zien. Hoe kun je nou via de telefoon adviseren voor een open wond die je nog niet gezien hebt! Deskundig hoor!
Mee eens. Hoe kan een DA hier nu op afstand advies over geven. Zelfs foto's kunnen een vertekend beeld geven.
Ik heb mijn twijfels eerlijk gezegd over het daadwerkelijk raadplegen van een veearts. Die had bij zo'n jaap toch al lang gekomen???

, bacterien hadden al in het gewricht, en het gewricht lag helemaal open, al het gewrichtvloeistof was al weg...Ons meisje is rustig ingeslapen... Deze plek was volgens dierenartsen een van de meeste risicovolle operaties, met weinig kans op 100% slaging...