Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

?Auks schreef:Mijn ijslander deed dit ook vroeger, hij was toen nog hengst en stond in de hengstenwei, aan de overkant van de sloot stonden 2 weides verderop de merrie's. En dus ijsbeerde meneer de hele dag heen en weer om ze vooral maar niet uit het oog te verliezen. Er liep daar idd ook een heel ingesleten pad

IvysToeter schreef:*klik*
En inmiddels heeft de TS zich al een hele tijd niet aangemeld?
ik heb alle 5 pagina's doorgeworsteld en ik geloof werkelijk geen zak van dit banketstaaf.
Als je pony toch al zolang loopt dan bel je toch eerder de DA.

Maya schreef:Willen jullie nu allemaal gewoon normaal Ontopic reageren of gewoon niet? Je mag van mij alles denken en vinden, maar reageer gewoon serieus of niet, zo bederf je een topic. Niet iedereen heeft de tijd/zin om elk uur op internet te gaan rondhangen en reageren op alles wat men vraagt. Dat kan soms wel even duren. Verder is zij ook geen verantwoording aan jullie schuldig.

*
) ongeduldig en gelooft niemand je meer.... En dat is wel erg l*llig als het wel waar blijkt te zijn. Dus reageer even als je op bokt bent! StoRmM schreef:Hoooiii
Ik denk dat ik idd ben gehackt.........
Met mijn shetje gaat het alweer iets beter hij heeft medicijnen en eet en drinkt weer...
Zijn ogen staan nog wel dof en hij loopt nog wel op de zelfde plaats maar het gaat wel beter