wat vinden jullie hiervan...???????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

singasong

Re: wat vinden jullie hiervan...???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 07:26

nightlover schreef:
het paard was vandaag toch terug in de wei...
kon net niet zien of de hoeven gedaan waren
maar ze leken korter
ze rende ook door de wei,dus hopen dat t allemaal goed komt!!!

Sorry maar ik vind dit wel vreemd! Had je dan niet even kunnen kijken van dichtbij of ze waren gedaan? Jouw pony staat daar toch ook in de wei?! Het kan aan mij liggen maar ik krijg hier een beetje een naar gevoel bij!

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 08:22

heb van dichtbij gekeken....
maar dat paard is nogal happerig en saggo
dus kan helaas niet helemaal naast gaan staan!!!!!!!!
wat ik denk is dat de eigenaar de hoeven miscchien zelf bekapt
heeft....
of ze moet op zondag bij de da geweest zijn..

singasong

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 08:36

Ok! Maar die foto's heb je toch ook van dichtbij genomen? Nou ja, ik laat het hier maar bij! Ik vind het jammer dat je met toen niet meteen hebt ge-pb't dan had ik meteen kunnen bellen!

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 08:43

volgens mij zit er op de camera nog zoiets van een zoomer!!!!!!!
en ik heb t liever netjes afgehandeld,dan gelijk dierenbescherming enz

mayjan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 09:52

hm,, naar verhaal zeg
Ik hoop dat alle weer goed komt
en dat er idd wat is gedaan aan die hoeven!!!

Onyx88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 11:24

Ik vind het niet gek dat dat paard Chago is... Is er nu wel of niet iets gedaan? Aan misschien hebben we niet zoveel.

Snowywhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:35

Ik vind het een heel wazig verhaal, die vreselijke, pijnlijke, ellende maar aanzien of er iemand langskomt... paard weg ... dan weer terug... vreemd hoor. Dit loopt al zo te zien vanaf 18 mei!

Als ik zoiets tegenkom had ik meteen de dierenbescherming gebeld, of de eigenaar er nou iets aan ging doen of niet. Het is toch wel duidelijk dat er totaal niks aan gedaan wordt.

Een woord, afschuwelijk, dat zulke mensen paarden mogen houden!

ikke17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:36

jeetje zeg arm paard.... ik denk sowieso een soort huidschimmel of mok... en gescheurde hoefwand!

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:40

Narco schreef:
Ok! Maar die foto's heb je toch ook van dichtbij genomen? Nou ja, ik laat het hier maar bij! Ik vind het jammer dat je met toen niet meteen hebt ge-pb't dan had ik meteen kunnen bellen!

Nou nou jij reageerd ook fel! Ze doet in ieder geval toch haar best, ze publiceert de foto's al... beetje aardiger mag ook wel..

singasong

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:42

Lydian schreef:
Narco schreef:

Nou nou jij reageerd ook fel! Ze doet in ieder geval toch haar best, ze publiceert de foto's al... beetje aardiger mag ook wel..

Misschien wel......maar ik heb wel een beetje een raar gevoel bij dit verhaal. Net of er iets niet helemaal klopt!

jepsica

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:48

erg apart vehaal idd

sweetheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:56

jepsica schreef:
erg apart vehaal idd

Waarom? Omdat ze eerst de eigenaar wil spreken? Eerst hem/haar wil vragen over hoe en wat zodat die niet meteen de dierenbescherming op hun dak hebben. Ik kan allerlij (verdorie rot woord) situaties verzinnen dat het paard daar zo bij staat. Oke ik geef toe het duurde/duurt uiteindelijk best lang voor dat de behandeling er werkelijk is maar het is toch niet meer dan normaal dan dat je even overleg pleegt met de eigenaar. Ik vind dat er heel goed gehandeld is, zeer netjes en correct. Tuurlijk is het zielig maar je kan niet als een kip zonder kop de dieren bescherming gaan bellen. Je moet ook gewoon wat informatie hebben zodat ze iets hebben zodat ze langs kunnen komen.

nightlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 15:29

sweetheart schreef:
jepsica schreef:
erg apart vehaal idd

Waarom? Omdat ze eerst de eigenaar wil spreken? Eerst hem/haar wil vragen over hoe en wat zodat die niet meteen de dierenbescherming op hun dak hebben. Ik kan allerlij (verdorie rot woord) situaties verzinnen dat het paard daar zo bij staat. Oke ik geef toe het duurde/duurt uiteindelijk best lang voor dat de behandeling er werkelijk is maar het is toch niet meer dan normaal dan dat je even overleg pleegt met de eigenaar. Ik vind dat er heel goed gehandeld is, zeer netjes en correct. Tuurlijk is het zielig maar je kan niet als een kip zonder kop de dieren bescherming gaan bellen. Je moet ook gewoon wat informatie hebben zodat ze iets hebben zodat ze langs kunnen komen.

juist jij snapt hem
en gelukkig er is wat aan gedaan!!!!
de hoeven zijn gedaan
alleen dat bij de achterbeentjes is niet zomaar weg..
wordt wel behandeld,hou jullie uiteraard op de hoogte of dat ook netjes gedaan word....

aerdenhout1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:11

Hartstikke goed gedaan nightlover! Heel goed dat er mensen zijn die opletten als er iets mis is met een paard! Blij dat er iets aan gedaan is!

nightlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 16:26

aerdenhout1 schreef:
Hartstikke goed gedaan nightlover! Heel goed dat er mensen zijn die opletten als er iets mis is met een paard! Blij dat er iets aan gedaan is!

thnx
en uiteraard hou ik haar in de gaten...