De wond zag er goed en "schoon" uit. Hij verwacht dat het nog eens 10 dagen nodig heeft om helemaal goed dicht te groeien. Maar dan zou het over moeten zijn.
Voorlopig nog wel even door gaan met de onstekingsremmers, voor de zekerheid
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tomcat701 schreef:Hallo...hoe goor...dit soort dingen moet je ff aangeven, schok me rot!
DresslOver schreef:tomcat701 schreef:Hallo...hoe goor...dit soort dingen moet je ff aangeven, schok me rot!
jesus hálloww!! wat een (...) reactie man! wat denk je dan? heb je de titel gelezen? wa had jij dan verwacht? sjongejonge!
@TS: wat vreselijk voor je! ik hoop dat het weer helemaal goed komt met je mooie paardje! Sterkte ermee!!
manonnetjoe schreef:Ik moet zeggen dat ik ook wel ff schrok toenik je topic opende, ik wist niet dat je foto;s zag! Het ziet erg pijnlijk uit, gelukkig is je paard aan de beternde hand! Nog veel beterschap
superwoman schreef:Ziet er idd beter uit!
Gelukkig maar zeg...
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet had verwacht dat alles zo "goed" verloopt nadat ik de 1ste foto's had gezien.
ma_rie_tje schreef:t ziet er echt stukken beter uit!
ik moet eerlijk zeggen dat ik, toen ik de 1e keer de foto's zag, niet had verwacht dat het zo goed zou genezen!
t is nog steeds geen prettig gezicht om te zien, maar als je het vergelijkt met wat het was ziet het er echt al super uit!