Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

want de vliegen gaan weer komen. en als hier vliegen en maden in komen. is het zeker dat ze het niet overleefd! want het is echt een gat tot boven in de hoofd, wat helemaal doorloopt Citaat:wat is groene leem? ken ik niet want de vliegen gaan weer komen.
maximiliaan schreef:Dit heb ik net naar de dierenbescherming gemaild!!!
Heb het netjes gehouden anders wordt je helaas niet serieus genomen:
Hallo,
Ik ben een lid van de site www.bokt.nl en ik las zojuist een forum over een zwaar gewond paard.
Het meisje wat het forum heeft opgestart woont naast het huis waar het gewonde paard staat, zij heeft als bewijs foto's van dit paardje gemaakt en deze heb ik ook toegevoegd.
Het gaat hier om een om een ernstige hoofdwond en de (6) paarden in de wei eten elkaars staart op omdat ze niet ontwormt zijn, ook is de gewonde/mishandelde merrie drachtig en haar 3-jarige zoon drinkt nog steeds bij haar (zie foto's).
Als jullie niet snel ingrijpen zal het paard en haar veulen dit niet overleven.
Er is al meerdere malen contact met jullie opgenomen maar jullie hadden geen mensen om erheen te sturen. Ik vind dit werkelijkwaar van de krankzinnige!!!!!!!! Dat paard met veulen zijn in levensgevaar en haar baas doet er niks aan. En jullie hebben geen mensen om te sturen???
Waar denken jullie ingodsnaam mee bezig te zijn. Jullie beschermen toch dieren? Waarom laten jullie dan een moeder en veulen doodgaan?
Ik hoop met heel mijn hart dat jullie gaan kijken en actie ondernemen.
Bij deze het adres: *** maar meisje op nummer 70 kan jullie er naartoe begeleiden.
Ik hoop spoedig wat van jullie te horen en anders zullen er andere maatregellen getroffen moeten worden wegens niet goed uitvoeren van het werk.
Met Vriendelijk Groet,
Charlotte van der Pouw
speedylover schreef:er werd gezegd dat dat staartbijten wel door wormen komt. en er werd gezegd dat de AID er niks aan deed.
jacimatho schreef:groene leem is niet bepaald een anti vliegen middel...
Bella schreef:speedylover schreef:er werd gezegd dat dat staartbijten wel door wormen komt. en er werd gezegd dat de AID er niks aan deed.
Wie zei dat dan?