Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ook veel hoesten en benauwd enz ik rij er ook niet meer echt op af en toe klein buitenritje,wat ze nog met plezier doet in de goeie tijd van het jaar bij haar(winter en de herfst) want de longen zijn natuurlijk erg beschadigd..dacht ook afgelopen zomer om haar in te laten slapen.(zo moeilijk had ze het (want het was een erge warme droge zomer met veel stof).maar is niet nodig geweest gelukkig ,,want god heeft voor me gebeden dat emara nog jaren bij me mag zijn!!! maar waar ik wel achter ben wat de beste medicijn is is dag en nacht buiten ze heeft tot nu toe nergens geen last meer van!!!afkloppen natuurlijk alleen in de zomer heeft ze het vaak wat moeilijker(wie weet deze zomer wel niet want ze staat vanaf 2005 pas dag en nacht altijd buiten met schuilstal) maar zodra ze het weer benauwd krijgt of weer hoest geef ik haar ter ondersteuning alleen als het echt nodig is krijgt ze 1 capsule prednison per dag en slijmoplossers..ze is momenteel weer erg gelukkig dat ze er nog is en mag zijn!!!(sindsdien ze lekker buitne loopt en niks meer van haar vraagt als rijden... maar sterkte verders met je beslissing leef erg met je mee...hoplijk is er nog een oplossing voor jouw en je pony..groetjes emaartje 
beccieloeken schreef:De plant groeit tevens gewoon vrij in de natuur...dus het kost je ook geen hopen geld....Ik had daar indertijd met mijn pony ook geen geld voor om allemaal dure onderzoeken te doen en ik weet hoe frustrerend dat kan zijn...Je wil het beste voor je paard maa die onderzoeken en medicatie en behandelingen zijn vaak heel duur...
Daaromben ik ook gaan zoeken naar een alternatief...en die plant heeft echt goed geholpen bij mijn pony...Zeker de moeite waard en het is teven gratis...het groeit gewoon in de natuur, en je kan het dus zo gaan plukken...
denice schreef:ze is afgemaakt...

ik heb het gehoord van lizzie .. eg jmmr .. nirvana was eg een leuke ponie..(Y)groetJes jessica
het is gewoon heel erg als ze pijn lijden