Rodinde Hoogenraad

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lumikki

Re: Rodinde Hoogenraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 08:52

marieken21 schreef:
Ik ben het wel een beetje eens met leonora, qua karakter van rodinde. Ik heb een tijdje inside meegemaakt op de kliniek van Van Unen toen kwam rodinde nog maar net in beeld en hadden ze nog niet samen een praktijk ze begon bij hem op het bedijf klanten te krijgen. ze heeft zich nooit aan mij voorgesteld, terwijl ik daar al meer dan een jaar werkte, beviel mij haar klanten koffie te geven om 11 uur 'savonds terwijl ik al vanaf half acht 'smorgens voor van Unen gewerkt had en eigenlijk vrij was (woonde boven de kliniek) ze snauwde, was arrogant en parkeerde altijd haar auto voor die van mij zodat ik er niet meer uit kon.
nou ik kan je wel zeggen ze doet haar werk fantastisch (hier geen kwaad woord over van mij), maar wat heeft dat mens een poedersuiker karakter! voor de mensen waar ze normaal tegen heeft gedaan: jullie hadden mazzel!

En in die tijd ben je ook naar haar toe gegaan,en gezegd wat je van haar gedrag vond,zoals je nu hier ook hebt gedaan??

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 10:31

ja inderdaad maar
je kan toch ook even naar haar toestappen en je zelf even voorstellen dan is het ijs gebroken
je kan maar beter eerlijk zijn
dan is het probleem vaak opgelost
ze heeft het waarschijnlijk zelf niet echt doorgehad

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 11:08

Ik vind dat er geen enkel excuus is om je zo tegen klanten te gedragen, of je nou wel of geen zin hebt in penny-verhalen. Het zijn en blijven klanten en niet iedereen snapt alles in een keer en niet iedereen is er meteen gerust op dat een behandeling helpt. Sommige mensen behoeven nu eenmaal wat uitleg en ik vind dat je dat als dierenarts dan moet geven. Slechte verhalen over je kundigheid en karakter, leveren geen nieuwe klanten op en als je het zo druk hebt en daardoor kortaf gaat doen tegen klanten, moet je minder klanten aannemen, zo simpel is het.

Uiteindelijk gaat het er natuurlijk wel om dat je paard beter wordt en het kostenplaatje wat daar aan hangt is voor mij ook niet een reden om iets wel of niet te doen. Maar als je hetzelfde resultaat kan krijgen elders maar dan goedkoper...tja.

En dat excuus waarom een paard verdoofd zou moeten worden tijdens de behandeling, vind ik echt je reinste onzin. Denk je dat als de fysio bij mij paard langskomt en aan een kant aan zijn staart trekt terwijl hij met zijn elleboog de wervels terug 'tikt' dat mijn paard ontspannen erbij staat en dardoor de behandeling beter werkt? Nee natuurlijk niet, maar dan kan hij tenminste precies zien hoe het paard reageert ipv dat hij lauwtjes reageert op pijnprikkels. Hij kijkt ook de hele tijd naar zijn hoofd en ogen om te zien hoe het paard reageert.
Dat de behandelmethode voor vrijwel ieder paard hetzelfde is, is mij ook al opgevallen maar blijkbaar helpt het toch wel, ik zie het bij de fysio ook, die heeft alle paaren bij ons op stal dezelfde behandeling gegeven.
Feit blijft dat er altijd twee kanten aan een medaille zitten en als Rodinde je paard heeft geholpen, mooi, dan ga je vaker, krijg je er een naar gevoel bij, niet doen. En zijn heel veel, hollistische dierenartsen, osteopaten, fysio's en ga zo maar door. Keuze genoeg!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 11:14

en met die laatste opmerking van Sees lijkt me de discussie mooi gesloten

Bianca22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 22:40

precies!!

Hobbelknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 09:22

Ik heb goede ervaringen met Rodinde Hoogenraad. Ze is niet goedkoop maar wel heel goed!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 10:07

ik heb ook goede ervaringen met haar.Zowel bij haar kliniek in vingkega als in kootwijkerbroek.
En die het is veel geld maar ook niet overdreven duur.Ik betaalde 169 euro voor een behandeling.Ted zijn heup stond scheef na een val en is netjes rechtgezet.

Dailonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 09:38

Fitzroy schreef:
Ik zou een afspraak hebben in Vinkega. Mijn paard werd ziek dus ik had afgebeld met het verzoek mij terug te bellen.
Nooit meer wat gehoord ..... (ik ben dan zo dat ik denk dat ze me een zeurpiet vindt, en dan ben ik meteen genezen).

Weet je hoeveel mensen met hun paarden daar op een dag komen?
Ze zou mij ook terug bellen, maar ik weet dat ze een drukke agenda heeft en dat het er dus wel eens bij in kan schieten...
Ik heb terug gebeld en een afspraak gemaakt. Ondertussen al 2 keer geweest met een zeer goed resultaat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 20:35

Na mijn verslag van Mariette kelfkens een aantal pagina's terug heb ik nu toch een afspraak gemaakt voor rodinde. Vandaag had ik les en ik had al een paar weken het idee dat hij stijf was de 1e 5 minuten dat ik reed. Daarna liep hij wel goed, maar hij gaf zijn rug niet en bleef wat tegen de hand. Vandaag was het dus weer hetzelfde en mijn instructrice zei dat ie linksvoor wat kort was en rechtsachter stijf. Dat wees volgens haar echt op rugklachten. Dat klopt denk ik ook omdat hij de 1e paar rondjes met een bolle rug stapt als ik er net op zit.

Maandag ga ik dus naar haar toe, toen ik vroeg wat ik mee moest nemen zei ze je zadel, je paard en een goed humeur!

Verslag volgt dus maandag!

Ga m nu lekker longeren tot maandag en wacht dit eerst af....