NaVy! schreef:Als je er op tijd bij bent heeft het paard nog toekomst zat. Veel beweging, goede voeding, goede training, etc.. Misschien is dit topic iets voor je: viewtopic.php?f=8&t=380519&hilit=&start=75
Bedankt, maar ook hier wordt ik een beetje simpel van al dat gekat over de Antoine de Bod-God.... Heb ook ooit les van hem gehad, doet hij prima...
Maar die verafgoding wordt ik een beetje simpel van.
Ik wil graag de ervaringen horen van mensen die een jong onbeleerd paard hebben gefotografeerd voor aankoop (of voor begin van serieus werk) en toen achter een slecht straalbeen kwamen.
Wat hebben doe mensen gedaan. En niet AdB, want paard is nog niet ingereden.
Bekappen, ok, maar is dat nodig bij een paard dat nog geen verschijnselen heeft? (zal vast helpen lijkt me)
Eggbars, ook niet verkeerd lijkt me.
Speciale training met beleren al dan dus, maar daar zijn de meningen weer over verdeeld, wel harde grond, geen harde grond, longeren?
Niet mee verder gaan is natuurlijk ook een optie. Als een jong paard (zeg 4 jaar) al een dergelijk slecht straalbeen heeft, kan daar weinig goeds uitkomen lijkt mij?
Zal deze vraag ook eens in dat andere topic zetten inderdaad, ookal komen dezelfde mensen op beide opics, dus heel veel zal het niet uithalen...