Ik heb tips gelezen over ochtend urine.
Ik vind het erg vies maar ik heb het vanochtend geprobeerd.
Ik ben heel benieuwd. Ik ga er vanavond weer naartoe kijken of ik al verschil zie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ezzie996 schreef:Ik heb nu ook een paard met mok![]()
Ik heb tips gelezen over ochtend urine.
Ik vind het erg vies maar ik heb het vanochtend geprobeerd.
Ik ben heel benieuwd. Ik ga er vanavond weer naartoe kijken of ik al verschil zie.

Cassidy schreef:Nimmedor schreef:Ik zal eens vragen of ze de DA erbij willen halen, doen ze vast wel
Paard is namelijk niet van mij he, maar beschouw dr wel als eigen.
Als ze het niet doen, is het misschien wel handig als je ze deze foto onder de neus houdt.
Kan namelijk een gevolg zijn van naar binnen geslagen mok. (en dit gaat niet meer over)
ezzie996 schreef:Bewegen is dus goed. Maar mijn paard loopt er ook een beetje kreupel door.
Het is niet dat tie helemaal stok kreupel is maar gwoon niet helemaal goed.
Is het dan verstandig om hem toch aan het werk te zetten?
P.S In het land gaat tie helemaal uit zn dak!!
maar het ene paard reageerd anders op iets dan het ander.... dat paard wat ik rij had het dus ook... en precies dr zwarte been was steeds dik.... ik heb het toen gewoon gewassen met betadine shampoo ( sommige zeggen dat dta juist slecht is ) en daana goed droogemaakt, en er baby zinkzalf op gesmeerd, ook heb ik toen sudo creme geprobeerd.. kan je zo bij de drogist kopen.. maar niets werkte echt goed... dus toen hebben we van de VA een speciaal middel gekregen.. dat was uierzalf met ontstekingsremmer en antibiotica dr in ofzowiets.. je mocht het ook niet met je blote handen aanraken... en dat erop gesmeerd als ik het gewassen had... en toen is het dus wel weg gegaan... maar zorg we altijd dat je die korstjes vet houd en soepel... en je moet proberen om het niet al te vaak te wassen.... maar gewoon goed invetten zodat het soepel blijft en de wonden kunnen genezen... anders blijft het steeds verder kapot scheuren end an ben je verder van huis... en die dikke benen... tjah,... zolang ze niet kreupel lopen... maar dat komt gloof ik door die ontstekingen... duss dan zou ik als ik jou was toch maar ook zo'n middeltje van de VA vragen 
ik kan gewoon dr benen wassen... en dan goed drogen.. en ze heeft nooit meer mok gehad.. gooi dan natuurlijk niet je paard in een nat en drassig weiland ofzo... want dan ontkom je dr niet aan....