Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ireentjuh schreef:Komt van Schie eigenlijk ook aan huis enzo? voor entingen/andere kleine dingen bijvoorbeeld?
sammetje schreef:Bij ons op stal komt Knijn. Mijn paardje heeft nog nooit iets gehad gelukkig. (hopen dat dit zo blijft...) dus in de 3,5 jaar dat ze hier nu op de aardbol rondloopt is hij alleen langsgeweest om te enten. De mensen op stal zijn verder heel tevreden over hem.
knijn woont volgens mij in Zoetermeer, je kan de medicijnen namelijk bij hem thuis afhalen.
beertje1 schreef:ja dat is wat marree doet en dat is niet 1 geval zoals de mijne maar meerdere en wat verzekeringen betreft daar heeft marree hele goede banden mee, en geloof me deze dingen gebeuren daar nl ik heb er gewerkt.
Knavia schreef:Het valt wel op dat er vooral over de grote klinieken wordt geschreven, terwijl voor ons de veearts die aan huis komt eigenlijk veel belangrijker is, hij is immers diegene die je paard het eerst ziet en je de eerste adviezen geeft. En die heeft op dat moment niet de beschikking over al die apparatuur die ze op een kliniek hebben dus is het super belangrijk dat dat iemand is waar je blind op kan vertrouwen dat zijn gevoel klopt en zijn kennis goed is. Anders redt je paard het misschien niet eens tot in de kliniek!
Maroush schreef:Wij hebbne Meursing ... die is ondertussen ook al een beetje te vaak geweest ...
Knavia schreef:Wat vinden jullie van de Drechtstreken uit Dordrecht of Marieke van Stroowaert? Dat is ook in die regio en ik ken die klinieken van keuringsrapporten, weet ik meteen of ik de rapporten serieus moet nemen.