Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rose94 schreef:Sjafrane schreef:Ik heb deze van Hidez. Hij zit mooi en bij mijn paard die bang is voor vuurwerk deed het wel iets, maar niet voldoende.Heeft iemand het masker van hidez geprobeerd?
jetm schreef:Ik heb dit jaar het lamicell masker met oren (maat Cob) gebruikt bij mijn gevoelige Welsh Cob.
Heb de indruk dat het zeker heeft bij gedragen aan een nog betere overgang van oud naar nieuw. Gebruik al een paar jaar Heltie Horse Stress (wat ik dan vanaf voor de kerst opbouw), wat ik heb omgedoopt tot "Zoete Pony Mix" en nu in combinatie met het masker ging het nog beter.
Wat ik wel een groot nadeel vond dat mijn slimpie het masker zelf zo afkrijgt. Ik had het om 17:00 omgedaan maar toen we 's nachts weer op stal kwamen was het af. En van 23:30 tot 1:30 dat we op stal (eigenlijk de wei in ons geval) waren heb ik zeker 10 keer zijn oren er weer in moeten doen.
Dus hij kan hem helaas niet onbeheerd op.
Bij de hoefsmid doe ik hem ook op maar dat werkt (nog) niet heel goed.
. 
Dennis schreef:Zou het ook wat zijn om de scherpe randjes van een frisse pony af te halen als die mag gaan revalideren?
Na een paar dagen binnen met die sneeuw is ze echt niet heel gezellig meer.
Werken de goedkopere maskers net zo fijn als de dure met liquid titanium?