Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lindsey_99 schreef:Test toch maar eens de mest van diverse beurten nu hij psyllium heeft (en ook maar even blijven geven) want als je daar te veel zand aantreft dan weet je zeker of het - mede - daar aan heeft gelegen of niet.
MyWishMax schreef:Mooi dat die thuis us! Wanneer doe je het vlozaad erdoor? Als je dat te vroeg doet wordt het echt behanglijm en willen ze het idd niet eten. Vaak werkt de zaadjes mengen met een olie en de laatste seconde erdoorheen roeren en geven het beste. Maar helaas is het niet makkelijk met de grote hoeveelheden die je moet geven. Ik weet niet hoe veel sp je geeft? Kan ook zijn dat dat sowieso al veel is en icm langzaam eten het te plakkerig wordt
Anomien schreef:Ik vind het mooi te lezen dat je zo goed wil zorgen voor je lieve viervoeter.
Maar hij is 26 jaar. Is dat ook niet een keer een leeftijd dat het een keer klaar is?
Die darmen hebben 26 jaar gewerkt. Ergens moeten de ouderdomskwalen om de hoek komen kijken, dit is nu het geval.
Maar 26! Mooie leeftijd hoor!
Hoever wil je nog gaan gezien de problemen?
Anomien schreef:Ik zie geen probleem. Jij kent je paard toch het beste?
Dit was geen aanval of belediging.
Ik bedoelde meer dat een dier van 26 best gewoon oud is. En dat daar de nodigde kwalen bij komen kijken. Met een dier in de medische molen gaan, terwijl hij 26 is… zou ik misschien minder ver gaan.
Maar zie jij een blij paard… die voor jouw idee nog 5 jaar verder kan gaan. Wie ben ik dan?