hi, vandaag was de dierenarts geweest en het ziet er perfect uit de druk plek is helemaal genezen en daar zit een korstje op. Dit was de laatste keer verband verwisselen en dan mag het verband eraf.
Hi! Luna’s verband word pas over een paar dagen verwisseld maar er zit nu best veel hooi en vlas op, weten jullie of ik dat er zelf af moet halen of dat het niet uit maakt? Bedankt alvast!!
wij hebben net haar verband eraf gehaald. Ze vond het helemaal niet erg gelukkig. Haar drukplekken zijn ook helemaal weg nu hebben we wel een bandage om als druk omdat het heel vervelend voelt als het verband eraf gaat en nu staat ze wel een beetje te stampen maar niks heftigs
Ze staat nu al een paar dagen zonder verband en het ziet er nu zo uit : Wel weer dikker maar dat wisten we al Het gaat met haar zelf ook nog steeds heel erg goed
Helaas een hele erge tegenvaller Luna heeft last gehad van haar been en is er aan gaan krabben, nu zijn er schilfertjes en plekjes ontstaan en denkt de dierenarts dat het onderbeen vasculitis is. Morgen komt ze langs om het zeker te weten en dan te kijken wat we kunnen doen. Dit is hoe haar been er uit ziet :
Ja ik vind het ook zo meevallen, is het bij jullie veel dikker of maar iets?
Renske_W
Geplaatst: 12-02-25 00:21
aishasamoura schreef:
Renske_W schreef:
Jeeeej wat fijn!
Ik ben wel echt jaloers op dat dunne been!
Ja ik vind het ook zo meevallen, is het bij jullie veel dikker of maar iets?
Veel dikker, maar dat komt omdat ze veel schiefels heeft. Die prikken in de weke delen dus dat is allemaal zwaar geïrriteerd. Ze blijft nog wel verbeteren dus we houden hoop.
Het is ook wel heel fijn om te lezen dat het bij jou wel goed gaat. Dat bevestigt voor mij wel dat wij gewoon onwijs veel pech hebben gehad in het revalidatie proces. En dat ik zeker geen spijt moet hebben van de keuze om haar te laten opereren.
Alles gaat nog steeds heel goed met Luna, het wandelen is super fijn voor haar en ze is ook helemaal niet wild of iets in die richting . Dit is nu hoe haar been eruit ziet en hoe het er vanaf nu uit gaan zien.