Zonnetje81 schreef:Ik heb wel eens ooit iets gehad maar weet niet meer bij welk dier. Ik wilde de rekening van mijn pony vooraf betalen omdat ik geen zin had in 4-6 weken na dato nog een rekening te ontvangen met euthanasie Tommy. Toen sputterden ze wel een beetje maar ik stond erop.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen eigenlijk. Ik heb 3.5 jaar terug mijn toen 23-jarige oude ruin moeten laten gaan. Ik denk dat ze meerdere keren heeft moeten bijspuiten met euthasol. Zijn hart bleef traag kloppen. Ik vermoed dat zijn hart al niet te best was en dat het daarom lang duurde dat het middel op de juiste plekken kwam. Dit was thuis overigens. En aangezien alle ml's aan middel normaal gespecificeerd staan op de rekeningen, zullen in dit geval de kosten ook hoger zijn, dan wanneer 1 dosis voldoende zou zijn geweest
Mijn merrie (13.5 jaar) waar we vorige week afscheid van hebben moeten nemen, was krachtig, maar doodop van het vechten. Ze lag al in de box op de kliniek toen we kwamen. Die ontspande al helemaal toen ik kwam en ze ging al tegen mij aanliggen toen ik bij haar zat om haar te ondersteunen voordat ze de eerste spuiten kreeg. Na de narcosespuit stopte ze al met ademen en ik denk dat het euthansiemiddel nog niet eens 5 seconden erin zat en ze was al weg (gelukkig- gezien de situatie).