Ondertussen zijn we weer een tijd verder!
Na de 1e ronde ijzers begonnen we vol goede moed aan de 2e ronde. En vanaf de 1e keer rijden liep ze niet meer hetzelfde. Keer hoefsmid laten kijken en die kon niks vinden. Dus doorgereden en toch bleef het knagen want het voelde als achteruitgang wat niet normaal is natuurlijk. Ze heeft ijzers om haar te helpen, anders kunnen we ze net zo goed eraf halen. Nu moest ik toch al filmpjes doorsturen naar de da dus dat gedaan en erbij geschreven wat mijn gevoel was. De dierenarts was het ermee eens en ging overleggen met de hoefsmid van de kliniek die de 1e ronde beslagen had. Die belde me vrij snel terug en had wel wat opties, dus geregeld dat eigen hoefsmid met die van de kliniek zou overleggen. Na dat overleg is ze opnieuw beslagen met een ander soort ijzers en nu loopt ze weer fijn!
En het beste nieuws, we hoeven niet terug voor controle en mogen alles weer dus rustig verder opbouwen en zijgangen en alles mee gaan pakken! Dat zijn we nu 3 weken aan het doen en ze is heel fijn.
Beetje jammer dat ik mijn vinger gebroken heb met de staldeur en ook de zenuwen beschadigd heb dus rijden alsnog rottig gaat. Ben dus ook nog niet begonnen met lessen weer waar ik enorm van baal. De 1e 2 of 3 weken was gelukkig toen Flow moest stappen tot we nieuwe ijzers hadden maar nu rijd ik wel telkens maar het is niet ideaal... Maar goed, we mogen alles weer, ze is vrolijk, loopt goed en is enthousiast dus dol gelukkig! Planning is nu werken naar eind januari rond mijn verjaardag weer voor het eerst in dan anderhalf jaar gaan starten en Z debuut maken 
Wie had dat gedacht, van de vraag of ze überhaupt ooit nog zou herstellen en niet ingeslapen moest worden naar ga maar voorzichtig proberen maar er zit wel lelijke artrose nu naar je mag alles weer! Even kijken hoe de winter gaat met de artrose maar nu met koude nachten merken we nog niks. Ja we stappen 15 minuten in altijd en zullen dat blijven doen. Of ze nu van buiten komt of binnen stond. Maar er is helemaal niks te zien of te merken, geen enkele afwijking zelfs niet met de technologie die ze tegenwoordig hebben met afdruk controleren haha. Super merrie