Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Petpa schreef:Dit is echt een heftig traject!
Ik heb het eerder gezegd en ik zeg het nog een keer; respect voor wat je voor Olivia doet.
Ga je ons in dit topic "meenemen" in het proces?
germie schreef:Petpa schreef:Dit is echt een heftig traject!
Ik heb het eerder gezegd en ik zeg het nog een keer; respect voor wat je voor Olivia doet.
Ga je ons in dit topic "meenemen" in het proces?
En ik hoop dan dat dat het waard is. Want ergens vind ik het wel heel sneu voor het paard. Die heeft hier niet om gevraagd, die kun je niet vertellen waarom die ineens in het weideseizoen 7*24 op stal moet staan. Die wordt verhuisd, wordt ineens wakker na een operatie met pijn, krijgt spuiten, mag niet bewegen, enz. Niet elk paard zou dat accepteren.
Petpa schreef:Fijn dat de staleigenaren hun paarden als gezelschap inzetten!
Los van dat dit voor Olivia plezierig is, geeft dit ook aan dat ze de situatie van Olivia serieus nemen.
Leuk dat je dochter en Olivia elkaar weer gaan zien.
Hoe oud is je dochter?
MyWishMax schreef:Je was toch zo'n voorstander van paard naar huis halen germie? Paard van TS heeft op de kliniek helemaal niet doorgehad dat ze in het weideseizoen ineens binnen moest blijven. Daar blijft bijna alles binnen en is het doodnormaal. Bijna elk paard accepteert dat juist daar, sterker nog, tegen ons zeiden ze dat ze er nog geen 1 meegemaakt hadden die het niet accepteerde, juist door de rust dat alles op stal staat. Hier thuis is het maar een korte tijd nog en er zijn wel meer redenen waarom paarden even kort op stal moeten blijven. Maar wel krom dat je 'tegen' het op kliniek blijven was maar nu weer tegen de zorg die nodig is thuis geven? En korte tijd ongemak als de kans enorm groot is op gewoon een normaal leven daarna lijkt mij juist geen twijfel. Anders zouden veel simpelere blessures al het einde betekenen. Pijn en boxrust komen ook bij simpele dingen voor als een wond of noem maar op.
Hier is het weideseizoen sinds vandaag afgelopen, weet niet hoe het bij ts is? Hopelijk legt ze zich er snel bij neer! Maar super van de temperatuur zeg, dat is super. Ook voor jouw zenuwen en de portemonnee