Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Is het een behandeling of zijn het gewoon wat probiotische supplementjes die hij je aansmeert bij vage klachten, zonder echte diagnoses te stellen en verder je management onder de loep te nemen om te kijken wat de echte oorzaak is van de klachten (zoals een holistisch arts zou doen)?En heel toevallig waarbij merendeel van de behandelingen WEL aanslaat.
Fly_high schreef:Placebo by proxy, zijn in 9 gevallen op 10 vage klachten die vanzelf overgaan of voornamelijk afhangen van de waarnemingen van de eigenaar.
Als je geen betrouwbare nulmeting hebt weet je ook per definitie niet of er iets aanslaat
sunny43 schreef:Vertel, wat zit erin?Je kunt gewoon vragen om een specificatie van de druppels, heb ik ook gedaan. Staat precies in wat erin zit. En ik was vorig jaar 10 Euro per dag aan reguliere medicatie kwijt zonder dat ik het echt onder controle kreeg. Op dit moment heb ik het onder controle en ja dat flesje Allergic Pro kostte 45 Euro maar dat is niets in vergelijking met the cortisonen die ik eerder had. Op dit moment gaat het goed (astma).
Celaeno schreef:sunny43 schreef:Vertel, wat zit erin?Je kunt gewoon vragen om een specificatie van de druppels, heb ik ook gedaan. Staat precies in wat erin zit. En ik was vorig jaar 10 Euro per dag aan reguliere medicatie kwijt zonder dat ik het echt onder controle kreeg. Op dit moment heb ik het onder controle en ja dat flesje Allergic Pro kostte 45 Euro maar dat is niets in vergelijking met the cortisonen die ik eerder had. Op dit moment gaat het goed (astma).
DuoPenotti schreef:Wat ik bijzonder blijf vinden.
DA heeft het goed, ja die heeft er voor gestudeerd daarom werkt het of de medicijnen werken.
De DA heeft het fout, tig geld en medicijnen verder, ja kan gebeuren, want ja de DA weet niet alles.
Alternatief heeft het goed, ja dat is de tijd, want die middelen die werken niet, allemaal aangelengde rommel.
Alternatief heeft het fout, ja kwakzalver en pas op die middelen zijn gevaarlijk...
Heel bijzonder...
Blij dat 2 van mijn paarden die bij de reguliere DA richting inslapen gingen er nog zijn of lang zijn geweest...
Fly_high schreef:Ja, zijn meetmethode heet namelijk banketstaaf uit zijn nek