Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MyWishMax schreef:Ik ook! Naast gedrag ben ik ook wel benieuwd of het rijden anders wordt qua lijf. Dus of het toch dwars gezeten heeft bijvoorbeeld.
hoefsmid, dierenarts noem alles maar op, lichamelijk niks anders als andere jaren. Alleen het gedrag met andere paarden en vooral als ze erbij weg moest en alleen was.
ik vind zulke dingen enorm boeiend en interessant, maar niet bij eigen dieren. Operatie wil ik ook meekijken als dat kan, maar bij eigen dieren vind ik bloed afnemen al niet tof om te zien.
Ik weet alleen de grootte doordat de da dat verteld heeft en het nog erg meeviel volgens hem. Karakter valt volgens hen ook nog enorm mee, ze vinden haar erg lief. Ook voor de operatie al en vonden ons erg lucky dat ze normaal nog liever en rustiger is haha
lijstje met vragen mee, of eigenlijk vooral wat vertalingen want alles moet in het Engels en voor zowel de da als ons is dat niet de 1e taal haha. Dat gaat bij het grootste gedeelte goed, maar sommige woorden moest ik even opzoeken 
half 9 in de auto en nu thuis.
ben benieuwd naar de update.
ik moest haar wel in de houdgreep houden naar buiten en naar binnen,maar dat hadden we al verwacht want dat moest gisteren naar de trailer ook. Niet gek na een week stilstaan, dat is ze niet gewend. Zelfs met andere blessures stond ze alsnog buiten of we wandelden nog flink.
MyWishMax schreef:Nee, we gaan idd niet 2 uur rijden voor de hechtingen verwijderen haha. Maar eigen da komt ook niet aan huis, dus er komt een andere da. Hopelijk een fijne, want er zijn er wel die ik liever niet heb ivm nare ervaringen. Maar toevallig moesten nog wat stalgenoten de da laten komen, dus vrijdag voor meerdere paarden.
Vandaag verband weer verwisseld, maar toch jammer dat het dan toch de wond weer wat open trekt, dus we hebben er een extra laagje onder gedaan. Het is net de korst tussen de hechtingen maar toch vervelend.
als je er verder aan zit of op duwt geen enkele reactie.