Het is al even geleden maar ik heb nooit een update geplaatst over hoe het met karev ging...
Ging..
Karev heeft het nog 2 jaar vol gehouden met haar breuk. Ze was de alpha merrie van de kudde, wie zich overal mee bleef bemoeien, voorop ging in de dagelijkse sprint, en het zichtbaar goed deed.
Ze hoefde alleen maar de kudde de baas te zijn, dat was haar enige taak nog en dat ging haar goed af.
In de zomer van 2023 kreeg ze ineens enorm jeuk, had ze altijd wel zomers, maar dit keer was het zo erg dat ze haar hele hals tot bloedens toe open schuurde. Ik heb altijd gezegd, als er op dit moment iets gebeurt medisch gezien, dan is het klaar. De enorme jeuk bleef aan, en het licht verdween uit haar ogen.
Ze is in augustus 2023 heel rustig en vredig ingeslapen.
Ik heb geen spijt dat ik het zo heb gedaan. Heb haar altijd goed gemonitord of ze veranderde, of ze zelf iets ging aangeven. Uiteindelijk deed ze dat heel duidelijk, zoals je kan zien op de foto's. De ene foto is gemaakt een jaar na haar breuk, een vrolijke pony met een frisse blik. De 2e foto is gemaakt een week voor haar inslapen. Leeg, op en klaar. Ineens was daar die blik, en icm de jeuk die ze had, was de keuze gemaakt..