Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mloui schreef:Het is niet zo dat de meeste dierenartsen standaard rontgenapparatuur in de auto hebben liggen. Meestal is er 1 mobiele set per praktijk, die soms ook voor keuringen op de praktijk gebruikt wordt. Misschien was er een andere dierenarts bezig met deze apparatuur?
Rennie89 schreef:Ik vind het bedrag reuze meevallen. Ik moest mijn hamster in het weekend laten inslapen en kreeg bedragen als 150 euro te horen can klinieken. Uiteindelijk naar een kliniek wat verder weg gegaan en 80 euro betaald. Nog steeds idioot, maar voor een paard 160 vind ik reuze meevallen
Nyaleti schreef:Voor degene die dit een normaal bedrag vinden (uitgaande van een normaal consult), zitten jullie bij een echte paardenkliniek of een landbouwdierenpraktijk?
Citaat:Hoi ik heb mijn veulens in de opfok lopen in Apeldoorn. Ik heb een dierenarts lokaal gebeld en ze zouden eraan komen.
Wij moesten uit Ede komen dus ze was er al.
Vijf tellen gesproken , de staleigenaar van de opfok was erbij.
Ze vertelde dat het niet helemaal wist en dat ik foto's moest gaan maken.
Weg was ze totaal 8 min geweest.
Rennie89 schreef:Ik vind het bedrag reuze meevallen. Ik moest mijn hamster in het weekend laten inslapen en kreeg bedragen als 150 euro te horen can klinieken. Uiteindelijk naar een kliniek wat verder weg gegaan en 80 euro betaald. Nog steeds idioot, maar voor een paard 160 vind ik reuze meevallen
pillow schreef:Rennie89 schreef:Ik vind het bedrag reuze meevallen. Ik moest mijn hamster in het weekend laten inslapen en kreeg bedragen als 150 euro te horen can klinieken. Uiteindelijk naar een kliniek wat verder weg gegaan en 80 euro betaald. Nog steeds idioot, maar voor een paard 160 vind ik reuze meevallen
Voor een hamster? Wat een oplichters, dat had ik never nooit niet gedaan. Dat (80) rekenen ze hier voor een grote hond. Ik had een hamster sowieso niet bij een DA laten inslapen.
pillow schreef:Rennie89 schreef:Ik vind het bedrag reuze meevallen. Ik moest mijn hamster in het weekend laten inslapen en kreeg bedragen als 150 euro te horen can klinieken. Uiteindelijk naar een kliniek wat verder weg gegaan en 80 euro betaald. Nog steeds idioot, maar voor een paard 160 vind ik reuze meevallen
Voor een hamster? Wat een oplichters, dat had ik never nooit niet gedaan. Dat (80) rekenen ze hier voor een grote hond. Ik had een hamster sowieso niet bij een DA laten inslapen.
Kinke schreef:_San87_ schreef:Een flesje Euthasol 100 ml kost ca 40 euro. Vind het niet enorm duur, maar ook zeker niet goedkoop.
Een flesje? inkoop bedoel je?
Nog nooit een flesje Euthasol van de da gekregen