Zou het niet zo kunnen zijn dat ze zowaar eens een trap terug heeft gekregen?
Want heel eerlijk neig ik nav je uitleg toch naar een vorm van ataxie (het verschrikt zijn, tijdelijk slecht lopen en het verkrampen/vast staan/op slot slaan).
Hoe waren haar zolen op de foto? Mijn shet liep na haar eerste bevangenheid weer helemaal rad. Maar ze had wel dunne zolen gekregen en als ze dan op een steen gestaan had leek ze weer bevangen. Nauwelijks willen lopen, achterover hangen, schuifelen en ontlasten. Dan deed ik haar schoenen aan en was het 2 dagen later over en rende ze weer door de wei.
Lastig beeld hoor. Vooral dat het zo op en neergaat. Ik heb een dergelijke houding ook wel gezien bij paarden met een (mate van) slokdarmverstopping. Vaak gaat dat gepaard met veel speekselen maar hoeft niet altijd. Heb je al eens bijgehouden of dit beeld gepaard gaat met de voermomenten?
Slokdarmverstopping moest ik ook gelijk aan denken Babootje.
Devic
Geplaatst: 27-12-20 16:41
Mada schreef:
geerke schreef:
Maar hoeveel?
Fibra Halve kilo per keer 25 gram pavo e plus 25 gram pavo vital 50 gram deegibeet
Dit 2 keer per dag
Ik heb nou niet álle voedingswaarden bekeken maar ik vind dat best veel voor zo’n kleine pony die nu ook niets kan verbranden. Welk hooi krijgt ze?
Wij hadden er dit najaar een op stal die nog een handje pavo vital kreeg voor de vorm en verder graszaadhooi. Geen gras.
Zijn de hoeven ook warm en voel je pulsatie in Koot? Pony werd ook 2 maal per dag afgespoten met koud water en dat deed haar echt wel goed. Nat zand vinden ze ook fijn. Als het bevangenheid is dan.