Healy ( resonantie)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia96

Re: Healy ( resonantie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 11:54

Ja eens, daarom haalde ik bioresonantie aan. Ik heb daar ook paarden van zien opknappen namelijk.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-21 11:59

Maar dan echt met dat apparaat bij het paard, zeg maar?

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 12:00

Olympia96 bedankt voor je heldere uitleg! De hoop dat je iets hebt waarmee je hondje kan opknappen doet alle bezwaren bijna van tafel vegen want je wilt zo graag dat het apparaat doet wat ze zeggen. Als ik alle meningen die ik in de afgelopen week verzameld heb, bekijk dan is het meer nee dan ja dus het zal er wel op neer komen dat ik het niet ga aanschaffen maar het leek me zo fijn :o

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 12:08

Aks je iets met bioresonantie wil ga dan op zijn minst naar iemand die daar een praktijk in heeft en iets ervoor geleerd heeft. (Even totaal los van de discussie of het wel/niet bestaat).

Dit apparaat is door iemand gemaakt uit pure marketing redenen en die vrouw staat bekend om haar oplichtingspraktijken en extremisme. Alsof je een auto laat bouwen door de schoenmaker.
Laatst bijgewerkt door Mungbean op 27-05-21 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 12:08

Muze schreef:
Maar dan echt met dat apparaat bij het paard, zeg maar?

Ja met apparaat bij paard was dat.

maras schreef:
Olympia96 bedankt voor je heldere uitleg! De hoop dat je iets hebt waarmee je hondje kan opknappen doet alle bezwaren bijna van tafel vegen want je wilt zo graag dat het apparaat doet wat ze zeggen. Als ik alle meningen die ik in de afgelopen week verzameld heb, bekijk dan is het meer nee dan ja dus het zal er wel op neer komen dat ik het niet ga aanschaffen maar het leek me zo fijn :o

Ja en ik snap je zo goed daarin! Je wilt alles voor je dieren doen. En dat is precies waarom ik denk dat je dit níet moet doen, omdat je je geld weggooit. Dan kun je beter iets anders proberen denk ik. Hier wordt misbruik gemaakt op basis van gevoel.

En wat ik eerder zei: ik heb een aantal jaren in de marketing gewerkt in het ‘alternatieve’ circuit. Ik weet dus hoe bepaalde mensen misbruik kunnen maken van anderen.
Heb gemerkt dat de grens tussen oprecht ‘goed doen’ en ‘geld verdienen’ makkelijk vervaagt.

Dat is niet wat ik jou of je hondje gun.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 22:35

Sizzle schreef:
Aks je iets met bioresonantie wil ga dan op zijn minst naar iemand die daar een praktijk in heeft en iets ervoor geleerd heeft. (Even totaal los van de discussie of het wel/niet bestaat).

Dit apparaat is door iemand gemaakt uit pure marketing redenen en die vrouw staat bekend om haar oplichtingspraktijken en extremisme. Alsof je een auto laat bouwen door de schoenmaker.

Ik weet eigenlijk niet eens wie dit apparaat gemaakt heeft, ik dacht iets gelezen te hebben over een Portugese arts maar dat was een man.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 22:39

De dame noemt zichzelf een psychische chirurg maar was eigenlijk manager van een bank.

Sizzle schreef:
https://www.rnz.co.nz/news/in-depth/422 ... y-on-healy
(Knip)
De eigenaar is een marketing mens zonder klinische achtergrond, supporter van een anti-vacs, anti-5G en pro Q-Anon.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:20

Sizzle schreef:
De dame noemt zichzelf een psychische chirurg maar was eigenlijk manager van een bank.

Sizzle schreef:
https://www.rnz.co.nz/news/in-depth/422 ... y-on-healy
(Knip)
De eigenaar is een marketing mens zonder klinische achtergrond, supporter van een anti-vacs, anti-5G en pro Q-Anon.

Compleet de weg kwijt dus _O-

Citaat:
Jeanette is an ordinary woman with extraordinary gifts who awoke to Spirit World and other dimensions at 31

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 08:29

Eigenlijk toch bijzonder dat zoveel mensen dan in het apparaat geloven maar ook bijzonder dat je zoiets kunt bedenken / ontwikkelen en het dan voor elkaar krijgt dat men het koopt, dat vind ik dan best wel weer knap :)

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 10:25

Sizzle schreef:

Bioresonantie is net zo goed kwakzalverij en boerenbedrog als de Healy. Ik begrijp dat het een andere discussie is, maar je kunt niet 'leren voor' bioresonantie. Er valt niets te leren. Het is complete nonsens.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 10:43

maras schreef:
Eigenlijk toch bijzonder dat zoveel mensen dan in het apparaat geloven maar ook bijzonder dat je zoiets kunt bedenken / ontwikkelen en het dan voor elkaar krijgt dat men het koopt, dat vind ik dan best wel weer knap :)

Tja dat is toch met alles zo he. Als je maar op zoek bent naar iets, zijn er altijd wel dingen waar je het in kunt vinden, of het werkt of niet. Dat is ook met het geloof, met de huidige corona/5G/New world order etc het geval.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 11:00

Of de als paddenstoelen uit de grond rijzende KPNI therapeuten _O-
Ik verbaas mij erover hoe makkelijk men de mensen iets kan wijsmaken.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 20:35

Ik verbaas me dan weer hoe sterk mensen geloven in de witte jassen ;)
'wetenschappelijk bewezen' zegt ook niet alles. Soms ligt het er al helemaal aan wie de onderzoeken financieert. Soms ligt het ook aan de mogelijkheden tot onderzoek die er nu zijn.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 20:42

Laten we niet verzanden in een wel/niet regulier/alternatief.
Het onderwerp van dit topic is in iedergeval gewoon oplichting.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 21:25

Juut schreef:
Ik verbaas me dan weer hoe sterk mensen geloven in de witte jassen ;)
'wetenschappelijk bewezen' zegt ook niet alles. Soms ligt het er al helemaal aan wie de onderzoeken financieert. Soms ligt het ook aan de mogelijkheden tot onderzoek die er nu zijn.

Nope. Zo werkt dat niet.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 21:35

Als de healy werkelijk iets doet, waarom maken ziekenhuizen er dan geen gebruik van....

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 16:43

Het werkt niet. Het hele toestel doet niks. Dat is onderzocht en bewezen. Hoogstens placebo effect.