Zullen we geen discussie over ijzers of geen ijzers beginnen, please, daar zijn echt al zoveel topics over en je overtuigt elkaar toch niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Natasjaa schreef:Ik heb er wellicht overheen gelezen, maar heb je ook foto's van de onderkant van de voeten? Zo te zien aan de foto's heeft ie namelijk echt geen platvoeten.
Goed dat je de voeten op de foto gaat laten zetten, wellicht is er wel een probleem met bijvoorbeeld het hoefbeen of iets in die richting. Ik zou wel ernstig overwegen of je je huidige smid wilt houden eerlijk gezegd....
justkid schreef:Goed dat je het been op de foto zet, ik hoop dat er een behandelplan uitkomt![]()
Zullen we geen discussie over ijzers of geen ijzers beginnen, please, daar zijn echt al zoveel topics over en je overtuigt elkaar toch niet
irmaz schreef:Ben ik de enige die dit een beetje een bijzonder topic begint te vinden? TS vraagt tips maar bij iedere tip die wordt gegeven wordt er door TS op gereageerd dat het niet kan, wil of gaat
SVRL schreef:Graag dus ook tips voor een goed exzeemdeken dat ook tijdens hete dagen op kan.
SVRL schreef:Voor hoefschoenen moet mijn paard continu op een droge ondergrond staan, mijn schuld niet dat mijn paddock half onder water staat na een stortbui en je er niets aan kan doen omdat het natuurgebied is en niet mijn eigendom is.
irmaz schreef:Ben ik de enige die dit een beetje een bijzonder topic begint te vinden? TS vraagt tips maar bij iedere tip die wordt gegeven wordt er door TS op gereageerd dat het niet kan, wil of gaat
CharleyT schreef:irmaz schreef:Ben ik de enige die dit een beetje een bijzonder topic begint te vinden? TS vraagt tips maar bij iedere tip die wordt gegeven wordt er door TS op gereageerd dat het niet kan, wil of gaat
Is misschien vervelend, maar TS staat vrij om te doen wat ze wil met tips etc. Tot nu toe reageert ze heel correct vind ik, terwijl er ook wat drammerige reacties,aannames en adviezen zijn.
Iedereen zal met de beste bedoelingen reageren, maar TS zal zelf moeten beslissen wat ze gaat doen.
Tessebes schreef:Goed dat je het hebt laten checken. Hoe was de stand van het hoefbeen ten opzichte van de zool? Loopt het evenwijdig?