Wat een verhaal! Bijzonder om zo te lezen dat het bij ieder paard weer anders is!

Ik heb nog wel een paar hele goede tips van je gelezen die ik zeker nog kan proberen!

En wat super om te lezen dat je paardje al 24 is en je het met zo’n management toch nog goed kan houden!

@superpony, ook voor jou, excuus voor mijn late reactie! Ik zit niet iedere dag op Bokt

jeetje wat bizar!! En wat sneu! Mag ik vragen hoe die aanvallen eruit zagen?

Helaas hadden we hier weer en zware avond,

Vanaf zondag heeft hij 3 dagen 2 keer per dag op de zouttrailer gestaan,
de 2e dag leek het alsof hij wat energieker Werd
Maar zijn ademhaling verbeterde nog niet,
Helaas ging het vanavond weer helemaal mis,

ik snap er werkelijk niks van, hij is voor de 2e keer deze week helemaal door het lint gegaan en 10 min lang gaan rennen,

Ik was zelf nog niet op stal maar gelukkig trof wederom een stalgenootje hem aan in de wei

Ze hebben hem zeker 20 min gekoeld onder de tuinslang voor hij weer een beetje bij kwam,
Ik begrijp er werkelijk niks van, ik heb hem al bijna heel zijn leven en dit gedrag is volledig nieuw,

hij staat altijd volledig ingepakt op de wei tegen de vliegen, hij staat altijd met hetzelfde maatje, en alles stond rustig behalve hij,
Zou hij in paniek kunnen raken door zijn eigen ademhaling?
Ik zit er helaas weer even doorheen, ik hoop hem zo lang mogelijk een goed en mooi leven te hebben maar met zulke “aanvallen” ben ik bijna bang om hem op de wei te zetten, wat als het een keer gebeurd als er niemand op stal is en hij zichzelf misschien wel “doodloopt”?

Ik hoop hem echt een paardwaardig bestaan te kunnen geven maar met zulke enge fratsen vrees ik soms het ergste