Hoi hoi,
Een enorme tijd geleden ben ik dit topic begonnen voor mijn paard met hoefproblemen. We hebben enorm veel lange trajecten geprobeerd en niks leek echt goed te helpen. Het laatste wat ik geplaatst heb is de verbetering na de prednison kuur. We zijn daarmee verder gegaan en het ging de goede kant op, maar bleef na een tijdje toch wat stil hangen. Na een ongeluk op de wei is ze enorm kreupel gaan lopen. Nu bleek dat ze haar sesambeentje gebroken had en dat rijden voor haar geen optie meer was. We zijn gestopt met de prednison, omdat dit volgens de da het bot niet zou bevorderen. Helaas 6 weken volledige boxrust gehad en daarna weer terug naar de kliniek. Het fragment was niet verschoven en Zara zou weer op de wei mogen. Opereren was geen optie, maar volgens de da kon ze nog genieten van de wei. Dezelfde dag haar nog thuis op de wei gegooid en meteen nieuwe plekjes gaan zoeken. Zo kwamen we bij paardenrusthuis Van der Kruis en ik was meteen om. We hebben haar daarnaartoe gebracht en ze was echt op haar plekje. Ze is van haar ijzers af en het gaat super goed. Ik bekijk haar hoeven zo af en toe nog, maar laat haar voor zoveel mogelijk met rust. Ze heeft vriendinnetjes gevonden en kan zich lekker 24/7 bewegen en rond eten. Ze staat heerlijk te genieten van haar pensioen!!
Bedankt voor het volgen!
Mvg,
Madelief