Ineens kale voeten.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-21 09:34

Suzanne F. schreef:
Ik heb dit ook vaker gezien, komt echt door de nattigheid/modder.

Ja ik was er al bang voor.
Aan de ene kant natuurlijk fijn dat het niets ergs is maar vervelend is het wel.
Zeker als ze dit elk jaar gaat krijgen dan zal ze hier niet kunnen blijven :(
Maar heel misschien maar dat weten we pas eind januari kunnen we een ander weiland overnemen en daar is de mogelijkheid om een zand paddock te maken dus hoop echt heel erg dat dat nu doorgaat en dat dat dus niet deze reactie geeft.

Ga sws straks even de kijken of ik mn oude veearts te pakken kan krijgen zij denkt altijd super fijn mee dus wie weet heeft ze andere ideeën.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-21 09:39

cobiie schreef:
Kan je de ergste natte stukken/ blubber niet "afsluiten" met wat prikpaaltjes?

Er staat bij ons helaas een man die heel vervelend is.
Zodra wij iets afzetten voor bijv een zieke pony gaat hij lopen treiteren.(lang verhaal,het is iig een persoon waarbij niets geld mag kosten of moeite en wij zijn dar juist het tegenovergestelde in en dat escaleert met regelmaat)
Opzich zou ik daar schijt aan kunnen hebben want wat moet dat moet maar t probleem is dat ze door de modder naar stal moeten.
Er lagen voorheen bruggen dan hoefde ze niet door de blub maar dat heeft de beste man dus weggehaald.
Ik heb wel overwogen weer nieuwe te maken maar ik wacht liever eerst even eind van de maand af voordat ik geld investeer en we eind vd maand miss wel vertrekken.