Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hutcherson schreef:Ik heb al bedacht om mn paard mijn telefoon n nachtje omzijn nek te hangen met equilab aan xD
Poekkie schreef:Hmm wel interessant! Is er uiteindelijk een camera die goed werkte? Dan wil ik dat ook wel eens proberen.
Hier staan ze 's nachts op stal, maar de rest van de tijd op een grote paddock/ halve track met onbeperkt hooi. Eigelijk zie ik ze bijna non-stop aan het hooi staanwij zijn daarom overgegaan naar extra strenge slowfeeders omdat ze met een enkel net toch wel moddervet werden.
Hutcherson schreef:Zal eens kijken of ik iets bij kan houden op de camera.
0:05 uur - hij eet uit de slowfeeder.
Overigens, op andere (pension) stallen kreeg hij uiterlijk om 22:30 uur nog een bergje hooi wat snel op was... Op een of andere manier heb ik het idee dat wij met het snachts stallen van paarden en niet meer voeren, het hele bioritme overhoop gooien.
Ik vind het echt fijn om te zien dat mijn paard gewoon kan gaan eten wanneer die behoefte er is. Hij stopt ook geregeld en gaat staan of liggen pitten op de track. Hij ligt niet in zijn stal tot nu toe. Eet daar wel als het warm is overdag.
Voor de rest nonstop buiten.
Vandaag 22-4 heeft paardlief tussen 0:00 en 09:00 uur ongeveer 4 uur gegeten verdeeld over 8 of 9 momenten.
Toen issie bij zn vriend gaan liggen slapen op de track tot half 12.