Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:TS zit nog in de ontkenningsfase en hoopt op een toverstaf. Daarom wordt er niet rationeel nagedacht. Feit dat hij/zij er gewoon weer op gaat zitten zegt eigenlijk al genoeg.
Ik denk dat ik maar ontstip. Een keer komt TS er wel achter dat er toch niet zoveel onzin werd verteld hier in het topic.
Kendra schreef:Suzanne F. schreef:TS zit nog in de ontkenningsfase en hoopt op een toverstaf. Daarom wordt er niet rationeel nagedacht. Feit dat hij/zij er gewoon weer op gaat zitten zegt eigenlijk al genoeg.
Ik denk dat ik maar ontstip. Een keer komt TS er wel achter dat er toch niet zoveel onzin werd verteld hier in het topic.
Maar daar mag en kan ze best even de tijd voor nemen....
AnnoNiemand schreef:Daarom zeg ik ook dat ik zelf nooit geld zou pompen in zo'n bodemloze put. Ik vind het niet eerlijk naar een paard met KS om hier nog iets van te verwachten. Paard van haar had het volgens mij ook nog eens aan tien wervels. Voor dit geld had ze ook een ander paard kunnen kopen. Het dier is ook nog niet eens leuk qua karakter. Valt haar aan in de stal. Maar goed, ieder moet doen wat hij zelf wil natuurlijk.
Maar anyway, ik zou een KS'er niet meer gaan belasten, trainen of uberhaupt laten 'revalideren', TS.
AnnoNiemand schreef:Daarom zeg ik ook dat ik zelf nooit geld zou pompen in zo'n bodemloze put. Ik vind het niet eerlijk naar een paard met KS om hier nog iets van te verwachten. Paard van haar had het volgens mij ook nog eens aan tien wervels. Voor dit geld had ze ook een ander paard kunnen kopen. Het dier is ook nog niet eens leuk qua karakter. Valt haar aan in de stal. Maar goed, ieder moet doen wat hij zelf wil natuurlijk.
Maar anyway, ik zou een KS'er niet meer gaan belasten, trainen of uberhaupt laten 'revalideren', TS.
Cayenne schreef:AnnoNiemand schreef:Daarom zeg ik ook dat ik zelf nooit geld zou pompen in zo'n bodemloze put. Ik vind het niet eerlijk naar een paard met KS om hier nog iets van te verwachten. Paard van haar had het volgens mij ook nog eens aan tien wervels. Voor dit geld had ze ook een ander paard kunnen kopen. Het dier is ook nog niet eens leuk qua karakter. Valt haar aan in de stal. Maar goed, ieder moet doen wat hij zelf wil natuurlijk.
Aanvallen in stal? Gaat dat om het paard van Felinehoi? Want dat heb ik nooit meegekregen in haar verhaal en dat volg ik ook via youtube.
Daan13 schreef:Ts, mocht je het interessant vinden, hierbij de röntgenfoto's van mijn ks merrie.
Tel de wervels maar..
Vanaf schoft naar kont,zal ze proberen op volgorde te zetten.
[ [url=m/osblVf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HiDHdP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Nq0Rer.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fAeWU7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cayenne schreef:Maar Xritt, dat ging om slechts 1 doornuitsteeksel toch?
Dat lijkt me niet vergelijkbaar.
geerke schreef:Ik heb weleens ergere fotos gezien dan dit?
geerke schreef:Daan13 schreef:Ts, mocht je het interessant vinden, hierbij de röntgenfoto's van mijn ks merrie.
Tel de wervels maar..
Vanaf schoft naar kont,zal ze proberen op volgorde te zetten.
[ [url=m/osblVf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HiDHdP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Nq0Rer.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fAeWU7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb weleens ergere fotos gezien dan dit?
Femke_Tweety schreef:Uiteraard, daar twijfel ik niet aan.
De vraag is hoe zinvol die operatie is. Op korte en lange termijn.
En hoe zwaar de revalidatie is.
En of het paard nog pijnvrij kan zijn.
En of het het waard is, qua belasting en pijn en revalidatie voor het paard, én financieel.