Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirania schreef:Dat snap ik inderdaad, maar de route van vitamine of mineralentekort zijn we al heel wat keren ingeslaanZelf word ik er nagenoeg lastig van omdat veel dierenartsen dat gebruikten als manier om naar niks dat ik zei te hoeven luisteren. 'Smijt er vitaminen bij, die krijgt gewoon niet genoeg'. 'Geef ze is een paar kilo krachtvoer'. Omdat ik niet beter wist heb ik dat ook tig keren gedaan. Talloze vitaminen en mineralen supplementen en balancers getest. Van niks werd het beter, hoe duur het supplement dat de DA me gaf ook was. En als ze dan niet reageerde op dat supplement of dat voer, dan haalden ze hun schouders op.
Kirania schreef:Bute heeft ze vorige zomer gekregen, maar dat maakte het zowaar erger. Ze begon nog zwaarder te krampen en zag er constant gedrogeerd en doodmoe uit
Bute is dan ook weer bekend om slecht te zijn voor de spijsvertering en de afvoer van afvalstoffen...
Dat is inderdaad zo. Ik ben lange tijd geleden van de grote merken overgestapt, daar ik dat echt kippenvoer vond. Meer studies over voeding gedaan, huisvesting, supplementatie. Vaak blijft het wel trial and error. Momenteel krijgt ze dus equifyt pre-active, 250gr X2. Ik week wel alles met psylliumhusk en 's avonds krijgt ze bergsiegel leverkruiden. Hibiscus, artisjok, mariadistelzaad, paardenbloem. Ze klaagt alvast niet dat ze twee keer per dag soep krijgt
Kirania schreef:Mijn trailer zit vast in de modder en moet naar de garage omdat hij niet achteruit rijd zodra er een mini speedbump aanwezig isen hier is een lockdown, ik kan niet zomaar de grens over en het is erg ver voor ons. Misschien toch bioresonantie eens proberen...