Ecostyle Chillpill ervaringen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Phuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 17:44

jansje73 schreef:
Betty62 schreef:
Jansje73, merk je verschil door het geven van de Chillpill en hoe is het gegaan met scheren?

Ik ben er nog niet aan begonnen met het geven van de chillpill. Ik zat net midden in een verhuizing en ben net een week verhuisd, dus had ik het druk zat.

Moet mijn paarden ook nog gaan scheren en dat wil ik in de carnavalsvakantie gaan doen. Dan verhuizen ook mijn paarden naar een nieuwe stal. In de carnavalsvakantie ga ik mijn paarden aan de ChillPill zetten.

Moet je de chillpill koel bewaren ?

Nee hoor gewoon droog in het potje , ziet een watje/sponsje in het potje bij voor vocht. Heb het bij mij op stal gewoon in de kast gezet

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 08:25

Bij mijn paarden werken de chillpill tabletten niet, was begonnen met 2 tabletten, daar merkte ik al tijdens het vervoer na een nieuwe stal niks van, het laden op de trailer dat ging niet heel goed en het duurde wel een tijdje dat ze erop stonden.Afgelopen zaterdag kwam de hoefsmid en ik verhoogde de chillpill tabletten naar 6 per dag per paard, ook bij de hoefsmid geen succes vooral bij mijn merrie , mijn ruin dat ging wel beter maar was niet echt heel ontspannen en een keer onder het rijden bokte mijn ruin best flink, dat was maar een keer gelukkig. De chillpill tabletten moest ik wel door de geweekte voer doen anders werd het niet gegeten.Het scheren heb ik niet meer gedaan omdat ik daar geen tijd voor kon vinden.