Het is niet goed, en het komt ook niet meer goed, mijn maatje, mijn soulmate, mijn alles moet ik binnenkort laten inslapen

Man wat een k*tdag, waar ik dacht aan artrose of iets in die trant, dat ze maar gewoon lekker met pensioen mocht...
Beide voorbenen chronisch hoefbevangen, hoefbeen al gekanteld.
Daarnaast blijkt dat ze beide diepe buigpezen chronisch een blessure heeft met daarop nog eens een acute blessure.
Ik wist dat ze een hoge pijngrens heeft maar ze is al een hele lange tijd zo hard voor haar zelf geweest, altijd maar alles voor mij willen doen.
Ze moest draven op de harde volte, geen zweep voor nodig want ze doet alles wat ik van haar vraag ondanks ze amper kon draven op die volte, alsnog met dr oortjes naar voren.
Ik ben zo intens verdrietig, maar moet nu voor haar kiezen, ik ga haar zo vreselijk missen!
Ze staat nu op pijnstilling, en moet alles even laten bezinken en straks regelen hoe of wat.
En zij doet maar alsof er niks aan de hand is, bracht haar naar de paddock en loopt naast mij te piafferen en vrolijk te doen met dr oortjes naar voren...

Net of er allemaal niks aan de hand is, als je haar zo ziet.