Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SecretLIN schreef:pompadour schreef:Nou kreeg ze toch hoofdzakelijk slobber? omdat haar gebit slechts ?
klopt slobber soms at ze zelf wat sprietjes hooi maar merkte laatste tijd echt weer proppen, verdee wortels appels enz had grasbrok geprobeerd maar luste ze helaas niet
SecretLIN schreef:ondervoed?
silvia58 schreef:SecretLIN schreef:ondervoed?
Als een pony alleen op slobber moet leven moet je jezelf af gaan vragen of dat wel goed is !
Ruwvoer is gewoon heel belangrijk. Op de foto zie je ook dat ze echt aan de dunne kant was.
Hoe ver wil je het dan laten komen omdat je als mens geen afstand kunt/wil doen.
Dat is in mijn ogen niet goed en is het eerlijker om je dier te laten gaan.
Wij hebben 4 weken geleden de shetlander van onze kleindochter moeten laten gaan met heel
veel verdriet. Dat was echt niet fijn kan ik je vertellen. Een kind van net 7 moeten vertellen dat haar pony niet meer wakker gaat worden. Maar het welzijn van de pony stond en staat nog steeds voorop.
Dus bij deze stop met het verhaal ALS want dat is er niet meer.
Je hebt de enige goede beslissing genomen en daar moet je mee verder.
En natuurlijk mis je haar en dat zou zelfs raar zijn als dat niet zo was.
Ik kom nu misschien een beetje cru over, maar ik bedoel alleen maar te zeggen
maak je zelf niet nog verdrietiger door steeds in het ALS te denken.
Heel veel sterkte en ik hoop echt dat je het een plekje kunt gaan geven. Het is ook nog maar net
gebeurt en het heeft zeker tijd nodig.
Cioccolato schreef:De pony had alleen een goed leven gehad als die ruwvoer had kunnen eten. Dat kon die niet meer en op slobber alleen kan een pony niet overleven.
Je hebt hier echt goed aan gedaan ts! Jij kan geen kunst gebit plaatsen bij je pony dus dit was het enige goede. Laat jezelf niet schuldig voelen want je hebt er goed aan gedaan!
SecretLIN schreef:Cioccolato schreef:De pony had alleen een goed leven gehad als die ruwvoer had kunnen eten. Dat kon die niet meer en op slobber alleen kan een pony niet overleven.
Je hebt hier echt goed aan gedaan ts! Jij kan geen kunst gebit plaatsen bij je pony dus dit was het enige goede. Laat jezelf niet schuldig voelen want je hebt er goed aan gedaan!
bedankt voor je lieve berichtje ga ook steeds meer inzien en beseffen dat het gewoon niet anders kon en mocht gaan.. ben mn dierenarts ook dankbaar voor het handelen in welzijn van de pony en niet in wat ik wou