Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Geraspte appel geven wij hier als kinderen diaree hebben want dat heeft stoppende werking. Bij de paarden geef ik altijd een scheutje appelsap bij medicatie als ze iets niet lekker vinden. Die van mij vinden dat zalig! Maar ieder paard is verschillend.
s_v schreef:Let je wel op met het gras nu? Is weer een verandering in eten, dus dat kan weer voor moeilijkheden zorgen, het hoeft natuurlijk niet perce, maar ik zou er nog voorzichtig mee zijn eerlijk gezegd![]()
Mijn vriendje had na zijn koliek een heel streng dieet (was ook zand), enkel slobber inderdaad en langzaam terug hooi opbouwen. Maar goed, die is wel geopereerd geweest, dus misschien ben ik te voorzichtig in mijn denken hoor!
Wel fijn om te lezen dat ze de goede kant op gaat in ieder geval!
kiki1976 schreef:Zo is flink terug gevallen zeg. Hoop dat ze SP eet, want zal aar goed doen om weer aan te komen
Indi_Vito schreef:kiki1976 schreef:Zo is flink terug gevallen zeg. Hoop dat ze SP eet, want zal aar goed doen om weer aan te komen
Ja het heeft haar echt aangedaan ze begon zo mooi aan te komenze eet de sp en vind het zelfs erg lekker!!!
Alleen 1kg per 100kg lichaamsgewicht per dag is dat niet een beetje overdreven? Dan klapt ze uit elkaar straks!?
YvonneV schreef:kiki1976 schreef:Zo is flink terug gevallen zeg. Hoop dat ze SP eet, want zal aar goed doen om weer aan te komen
Ja het heeft haar echt aangedaan ze begon zo mooi aan te komenze eet de sp en vind het zelfs erg lekker!!!
Alleen 1kg per 100kg lichaamsgewicht per dag is dat niet een beetje overdreven? Dan klapt ze uit elkaar straks!?
kiki1976 schreef:Eerder zeg je dat ze geen hooi eet? Maar als ze dat wel gewoon eet, dan idd minder geven
Indi_Vito schreef:s_v schreef:Let je wel op met het gras nu? Is weer een verandering in eten, dus dat kan weer voor moeilijkheden zorgen, het hoeft natuurlijk niet perce, maar ik zou er nog voorzichtig mee zijn eerlijk gezegd![]()
Mijn vriendje had na zijn koliek een heel streng dieet (was ook zand), enkel slobber inderdaad en langzaam terug hooi opbouwen. Maar goed, die is wel geopereerd geweest, dus misschien ben ik te voorzichtig in mijn denken hoor!
Wel fijn om te lezen dat ze de goede kant op gaat in ieder geval!
Ze mag juist liever alleen gras omdat haar gebit heel slecht is en ze dus niet goed maalt.
Vanavond hun eerste prakje sp ben benieuwd
Indi_Vito schreef:kiki1976 schreef:Eerder zeg je dat ze geen hooi eet? Maar als ze dat wel gewoon eet, dan idd minder geven
Ze maalt het niet goed door haar slechte gebit! Ze eet het wel.
Ah oké Hillary thanks! Ja ze moet gewoon wat aankomen en meer kleine vezels binnen krijgen! Gras heb ik helaas nietben wel bezig om dit stuk te kunnen gaan huren maar ze willen elke keer niet. Maar geef nog niet op!