Ik vind dat jullie heel correct met de situatie omgaan, naar de kopers toe,
maar ook naar het veulen !

Heel veel sterkte en ik hoop dat het veulen zo goed mogelijk hersteld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:Toch sneu van de kopers...weet je gelijk hoe diep "de liefde" zat...
Maar gelukkig heeft hij jullie!
Vind het van jullie netjes, hoor, al heb je weinig keus.
Zou zelf als koper eerder hebben bijgedragen dan afgehaakt, maar ik ben dan ook totaal niet zakelijk ingesteld
Duimen draaien gewoon door voor de kleine man
Shirley schreef:Toch sneu van de kopers...weet je gelijk hoe diep "de liefde" zat...
Zou zelf als koper eerder hebben bijgedragen dan afgehaakt, maar ik ben dan ook totaal niet zakelijk ingesteld
Nynkster schreef:Sneu voor de koper en voor jou!
Om te zeggen dat de liefde niet diep zat vind ik erg oneerlijk. Als ik een pony koop voor de sport en hij heeft iets waardoor je er praktisch niks mee kan, hoef ik het ook niet meer.
Fijn dat er ook goed gekeken wordt naar wat de mogelijkheden zijn voor het dier in de toekomst, sterkte TS!
Tancreda4 schreef:Nynkster schreef:Sneu voor de koper en voor jou!
Om te zeggen dat de liefde niet diep zat vind ik erg oneerlijk. Als ik een pony koop voor de sport en hij heeft iets waardoor je er praktisch niks mee kan, hoef ik het ook niet meer.
Fijn dat er ook goed gekeken wordt naar wat de mogelijkheden zijn voor het dier in de toekomst, sterkte TS!
Eens. Daarnaast, als je een aankoopkeuring doet en het paard komt daar niet doorheen laat je het ook staan (en wordt vaak geadviseerd ). Dus snap de kopers wel.
Heel veel sterkte, hoop voor jullie dat hij geen complicaties krijgt!
Shirley schreef:Ik sta daar anders in maar nogmaals...ik ben niet zakelijk en geef niks om een grasmaaier meer of minder![]()
En er staat nog niks vast....hopelijk herstelt hij gewoon goed en loopt hij straks de sterren van de hemel!