Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Al zou het niet logisch zijn dat een lever onverteerd in de mest zou liggen.emilyslaluna schreef:Ik denk niet dat het een kever is. Daar is de kleur alleen al niet goed, bovendien heeft de lever meerdere lobben en die op de foto heeft er maar 2.
als er een vogel mee aan de haal is gegaan of een kat kan het ding ook beschadigd zijn. Mijn kat heeft een keer een muis opgevreten en had ook de lever en het maagje overgelaten.
maar niet precies inderdaad. Het zat wel wat meer tussen de mest. Ik had het al met mijn mestvork aangeraakt, omdat ik dacht dat het een papiertje was ofzo. Maar het stukje was verder niet met mest besmeurd. In het echt had het inderdaad minder kwabben en is het een stuk lichter van kleur. Uilen zitten hier niet. En de stal is erg laag, er zitten verder geen vogels in. Maar ik denk ook niet dat een vogel een rattenlever mee in de lucht neemt? Misschien dan de hond? Maar waarom zijn er verder geen resten of eventueel braaksel? Ik hoop wel dat het een rattenlever is en dat het niet uit mijn paard komt
Knert schreef:emilyslaluna schreef:Ik denk niet dat het een lever is. Daar is de kleur alleen al niet goed, bovendien heeft de lever meerdere lobben en die op de foto heeft er maar 2.
Alsof een roofdier het altijd perfect ontleed
Ik vind het er juist wel sprekend op lijken.
Leffroi schreef:Leffroi schreef:Heb het in de groep gegooid waar wat dierenartsen in zitten. Ben heel benieuwd of ze er wat van kunnen maken
Zij zeggen dat het eerder lijkt op longen dan een lever. Een lever is donkerder namelijk.