Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maikeltje schreef:Maar is het dan niet handiger eerst eens een paardenarts een kreupelheidsonderzoek te laten doen i.p.v. meteen weer een peut of paat erbij te halen? Want uiteindelijk, als er echt iets mis is, wat aannemelijk is als je ziet hoe de pony (niet) loopt, ben je goedkoper uit met gericht onderzoek door een paardenarts. Want je wil toch weten waar het vandaan komt lijkt mij?
Stamper schreef:Hoe kom je er bij dat ze nu een hoefzweer heeft?
Die heeft ze niet. Dat was bijna nu jaar geleden, en heeft toen 2 weken op de kliniek gestaan. Dat is wat ik bedoelde met weinig laat merken want zelfs de kliniek stond er versteld van! En dat heedt dus niks met nu te maken!
Jullie kunnen er nu wel van alles bij halen incl verzekering. Dat was gewoon puur om te kijken hoe of wat., dat mag ik toch zelf weten?
Ik ben voor het welzijn van mijn paard, dus dat ik niet sommige tips hier aan wil nemen bullshit. Of geld wil besparen, kom op zeg! Heb aantal tios gekregen via pb of hier van hey topic die ik opgepakt heb.
Ik heb genoeg rond gebeld als gemaild afgelopen dagen. Zelfs nog met Edigit gesproken....
Nogmaals mijn paard komt bij mij op 1, als daar twijfels bij jullie over zijn, kan ik daar niks aan doen! En het heeft totaal niks met kritiek oid te maken absoluut niet!
Knert schreef:Stamper schreef:Hoe kom je er bij dat ze nu een hoefzweer heeft?
Die heeft ze niet. Dat was bijna nu jaar geleden, en heeft toen 2 weken op de kliniek gestaan. Dat is wat ik bedoelde met weinig laat merken want zelfs de kliniek stond er versteld van! En dat heedt dus niks met nu te maken!
Jullie kunnen er nu wel van alles bij halen incl verzekering. Dat was gewoon puur om te kijken hoe of wat., dat mag ik toch zelf weten?
Ik ben voor het welzijn van mijn paard, dus dat ik niet sommige tips hier aan wil nemen bullshit. Of geld wil besparen, kom op zeg! Heb aantal tios gekregen via pb of hier van hey topic die ik opgepakt heb.
Ik heb genoeg rond gebeld als gemaild afgelopen dagen. Zelfs nog met Edigit gesproken....
Nogmaals mijn paard komt bij mij op 1, als daar twijfels bij jullie over zijn, kan ik daar niks aan doen! En het heeft totaal niks met kritiek oid te maken absoluut niet!
Ze is hard voor zichzelf..begrijp ik?
.
Oei wat een pijn wat ze nu moet hebben dan, dit toont ze echt overduidelijk
Rijd hier niet meer op. Met deze voorgeschiedenis, moet je het heeeel serieus nemen. Ze zit compleet vast en heeft pijn, ik snap het wel.
Doe het dier een plezier en rijd er niet meer op... het dier deed jou eeen plezier door gewoon door te hobbelen terwijl ze zichtbaar stokkreupel is.. en jij nog aangeeft hard te zijn voor zichzelf... oei.
Ik vraag je namens dit paard, wat duidelijk genoeg spreekt maar genegeerd wordt,... geef het rust en gepaste medische hulp. Rijdt er niet op.
Stamper schreef:Nogmaals, er wordt NIKS genegeerd, er wordt momenteel ook NIET opgereden!
En er is en wordt zeker wel wat aan gedaan!
Meerdere kunnen dit bevestigen, mocht er nog steeds hier dus twijfels over zijn ........
Want wie zegt dat er geen meerdere onderzoeken/behandelingen op de agenda staan?
Lezen is voor sommige hier ook moeilijk denk ik zo!
Einde discussie!Gewoon, omdat dit niet meer gaat over het doel wat ik voor ogen had.
laten jullie je paard wel voor elke scheet van buiten keren dan?
Stamper schreef:Wanneer een paard waarbij al eerder sclerose vastgesteld is zodanig slecht beweegt als jouw pony is het echt belangrijk om dat serieus te nemen. Dat heeft verder niks met ‘voor iedere scheet binnenstebuiten laten keren’ te maken, maar is slechts een kwestie van een gezonde dosis paardenverstand. Onderschat dit alsjeblieft niet.Nogmaals, er wordt NIKS genegeerd, er wordt momenteel ook NIET opgereden!
En er is en wordt zeker wel wat aan gedaan!
Meerdere kunnen dit bevestigen, mocht er nog steeds hier dus twijfels over zijn ........
Want wie zegt dat er geen meerdere onderzoeken/behandelingen op de agenda staan?
Lezen is voor sommige hier ook moeilijk denk ik zo!
Einde discussie!Gewoon, omdat dit niet meer gaat over het doel wat ik voor ogen had.
laten jullie je paard wel voor elke scheet van buiten keren dan?
Stamper schreef:Hoe kom je er bij dat ze nu een hoefzweer heeft?
DatBenIkNou schreef:Stamper schreef:Hoe kom je er bij dat ze nu een hoefzweer heeft?
Je paard knapt helaas niet op van rondbellen en mailen of tips van mensen van Bokt? Je paard moet onderzocht en behandeld worden door een goede paardenarts! Er is al eerder sclerose vastgesteld, iets wat je bij het geplaatste filmpje niet eens noemenswaardig vond te vermelden, en dan zet je hier serieus neer 'bij iedere scheet binnenste buiten keren' terwijl je paard er zó bijloopt?? Natuurlijk zit hij vast en zal het lijken of het nu iets beter gaat na behandeling osteo. Je onthoudt het paard gewoon de benodigde medische zorg.
Faitherr schreef:Ik heb niet alles doorgelezen, misschien dat je er inmiddels al een da bij hebt gehad. Anders zou ik je graag aanraden om een fysiotherapeute te zoeken. Mijn fysiotherapeut (nouja die van Het paard dan) heeft zo ontzettend goed geholpen! Gewoon even nalopen en kijken wat er in de weg zit! Kan nooit kwaad
Janine1990 schreef:Faitherr schreef:Ik heb niet alles doorgelezen, misschien dat je er inmiddels al een da bij hebt gehad. Anders zou ik je graag aanraden om een fysiotherapeute te zoeken. Mijn fysiotherapeut (nouja die van Het paard dan) heeft zo ontzettend goed geholpen! Gewoon even nalopen en kijken wat er in de weg zit! Kan nooit kwaad
Heeft jouw fysio rontgenogen dan? Want een paard dat zo loopt zou ik niet behandeld willen hebben zonder dat ik zeker weet dat er niets verkeerd zit van binnen.
Zou je bij jezelf ook niet willen...
Janine1990 schreef:Faitherr schreef:Ik heb niet alles doorgelezen, misschien dat je er inmiddels al een da bij hebt gehad. Anders zou ik je graag aanraden om een fysiotherapeute te zoeken. Mijn fysiotherapeut (nouja die van Het paard dan) heeft zo ontzettend goed geholpen! Gewoon even nalopen en kijken wat er in de weg zit! Kan nooit kwaad
Heeft jouw fysio rontgenogen dan? Want een paard dat zo loopt zou ik niet behandeld willen hebben zonder dat ik zeker weet dat er niets verkeerd zit van binnen.
Janine1990 schreef:Heeft jouw fysio rontgenogen dan? Want een paard dat zo loopt zou ik niet behandeld willen hebben zonder dat ik zeker weet dat er niets verkeerd zit van binnen.