Ik hoopte heel erg op een Kerst/Oud&Nieuw-wonder, maar gelukkig zijn jullie sterk genoeg geweest om deze beslissing te nemen voor jullie paard en dat is ook heel veel waard. Ik denk ook niet dat jullie iets te verwijten valt; volgens onze dierenarts was 2017 een jaar met opvallend veel gevallen van hoefbevangenheid, ook onder de paarden die helemaal HB-proof gehouden werden.
Syrianda
Vreselijk! Verdrietige update... Heel veel sterke met het verlies van je dappere maatje, jullie hebben samen keihard geknokt. Je bent een geweldig baasje TS.
Dank je wel voor al jullie medeleven en lieve berichtjes. Het besef dat je hem nu echt kwijt bent begint nu een beetje door te dringen. Ik koester vooral de mooie herinneringen.
Geweldige foto ook, echt een Welsh Cob zoals je die voor je ziet. Fijn dat je steun hebt aan dit topic, en ook dat je terug kunt kijken op zo'n mooie tijd samen.
Hè wat rot dat jullie hem niet er door heen hebben kunnen slepen... denk dat je wel een eerlijke beslissing voor je geliefde paard hebt genomen... soms lukt het gewoon niet meer sterkte
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-18 01:04
Sizzle schreef:
Wat een enorm akelige afloop
Was dit het ‚beroemde‘ prachtige veulen dat een paar jaar geleden naar Nederland kwam?
Heel veel sterkte in iedergeval met het verlies.
hahaha, nee dat was Rebel, die wordt nu 6 dit jaar.
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-18 01:07
keresa schreef:
mooie foto Es weet nog dat die gemaakt is op de Altena show waar jij toen een demo gaf