Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
November108 schreef:Spannend Sanniej_, vervelend nieuws voor je! Raad je 100% de Lingehoeve aan, ik ben geholpen door Anne. Je kunt altijd eerst een foto laten maken, dan weet je waar je aan toe bent en of het haast heeft of niet.
November108 schreef:Mijn stalhouder werkt op de lingehoeve, die heeft paard meegenomen op dinsdagochtend, eind van de ochtend foto's gemaakt waar ik bij was. Foto's doorgesproken, bleek dat kies er echt uit moest (in mijn geval was wachten niet slim geweest) en meteen volgende ochtend eruit gehaald. Zijn ze zo'n 3.5 uur mee bezig geweest. Vrijdagavond is ze mee naar huis gegaan.
Als je alles in 1x wilt plannen doen ze het eigenlijk altijd op deze manier werd me verteld. Dag 1 foto, dag 2 ingreep en dan nog minstens een dag of 3 op de kliniek. Bij mij komen ze thuis de plug vervangen maar dat doen ze in principe alleen als het dichtbij is, anders moet je na 2 weken nog een keer terug.
Twinklebel schreef:Ik zou het even telefonisch overleggen of dat een optie is, dat Bodegraven foto's maakt en doorstuurt, en zij beoordelen of gelijk ingrijpen nodig is of dat je even kan wachten.
Ik moest er anderhalf uur voor rijden, maar het was de moeite waard.