Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
angelpam schreef:Vayake fijn dat je paard terug de wei op kan.
Oensan en pol1 wachten is inderdaad killing. Hopelijk hebben jullie dierenartsen een oplossing.
Oensan bij die van mij was uit de foto's ook niks gekomen. Dus ook met keuring bv hadden ze dit niet ontdekt. Toch ergens fijn zo'n mri.
angelpam schreef:Pol1 maar de echo komt niet in de hoef zelf. Dus bij het hoefbeen. Zou voor jou paard dan een mri ook geen uitkomst bieden over wat dan nu precies de kruepelheid veroorzaakt.
Oensan nee ik snap wat je bedoelt. Ook bij mij paard was de uitslag natuurlijk totaal niet goed. Want deze behandeling slaat ook niet altijd aan en dan zal ik een hele moeilijke beslissing moeten maken.
Edit ik zou zelf ook niet zomaar voor een zenuw snede gaan. Bij mij is dat ook al geopperd.
angelpam schreef:Heftig hoor pol1. Wel fijn dat er nu duidelijkheid is. Wat houd je tegen om de snede nu niet te doen dan?
pol1 schreef:Hier is het een wirwar van meningen!! Voor en tegenstanders van een zenuwsnee! Ik hoorde ook iemand zeggen dat een ct scan nog uitkomst kan bieden?
Volgens mijn DA kan het fragmentje nooit de oorzaak zijn vd kreupelheid en de artrose ook niet en moet je denken aan een weke dele probleem!
Maar wat betreft Bodegraven ( die echo heeft gemaakt) zit t niet in weke delen ( hun zijn ervan overtuigd dat dit zichtbaar is op echo) mijn DA is weer niet overtuigd dat dit mogelijk is..
Ik word gek!!
pol1 schreef:Nou ik moet even bijkomen van de hectische afgelopen 10 dgn..even alles op een rijtje zetten! Ik wil van nassau nog een x contacten want ik zou heel graag willen dat hij haar een x beslaat ( na de ingreep) en wil mijn merrie zo goed mogelijk de operatie laten ingaan! Ze heeft op t moment 3 wondjes aan 3 benen en dat resulteerde in 3 dikkere benen ( overgevoelig) vanmorgen was gelukkig 1 been nog overduidelijk gevuld dus wil eerst zorgen dat dat weer normaal is en zal ook ivm revalidatie wat aanpassingen moeten doen.. 4 wkn boxrust breekt ze de tent af lijkt me ook niet bevorderlijk dus t plan is om haar in kleine paddock te zetten naast een maatje ( als dit mag).. ik moet me er geestelijk en praktische even op voorbereiden..vind t ook heftig! En ook zo sneu dat ik haar dit "moet"laten doormaken!
Ga a.k wk DA bellen..
angelpam schreef:Pol1 maar de echo komt niet in de hoef zelf. Dus bij het hoefbeen. Zou voor jou paard dan een mri ook geen uitkomst bieden over wat dan nu precies de kruepelheid veroorzaakt.
Oensan nee ik snap wat je bedoelt. Ook bij mij paard was de uitslag natuurlijk totaal niet goed. Want deze behandeling slaat ook niet altijd aan en dan zal ik een hele moeilijke beslissing moeten maken.
Edit ik zou zelf ook niet zomaar voor een zenuw snede gaan. Bij mij is dat ook al geopperd.
pol1 schreef:Ja oensan zo herkenbaar! Ik ben dan wel niet verzekerd maar dit gaat je geestelijk en financieel niet in de koude kleren zitten!
Paarden houden hoort een feest te zijn..ik ben de slingers al een tijdje kwijt! Enige wat me op de been houdt is de liefde voor t paard en t feit dat zij hier ook niks aan kan doen!
oensan schreef:vayake schreef:Dank u Angelpam en Oensan!
Momenteel gaat hij terug de wei op overdag. Het gaat stilaan de goede kant op maar het zal nog even duren voor alles terug ok is.
Dat is wel balen Oensan!
Ik hoop dat er kan behandeld worden!
Tijd geeft niet, als het maar goed komt, ja toch