Trui schreef:Ja we rijden omdat ons is gezegd dat dat gewoon kon. Sorry hoor dat dat ons zo erg aangepraat word
Dan stop je toch vanaf nu?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bruintje123 schreef:Ja precies san je zegt het al. Internet.
Natuurlijk kan deze ts niets veranderen aan de stalling.
Wel kan ze zeggen ik ga alleen nog maar op paarden rijden die wel fatsoenlijk buiten komen. Daar is ze oud genoeg voor.
bruintje123 schreef:San
ZE wist anders toch direct te melden dat er geen commentaar gegeven mocht worden op het weinig buiten staan.
Zover was ze dus al wel geïnformeerd.
En juist dan toch door gaan is alles behalve eerlijk naar het paard toe.
Ook een meisje van 14 kan zeggen dan rij ik maar niet.
_San87_ schreef:Trui schreef:Ja want ik weet ook wel dat als er geen wei is ze neit buitenkomen. Daar kan ik niks aan doen.
Je zei net dat ze wel uit de stal komt en op de paddock. Hoe lang staat ze daar? Staat ze alleen? Met vriendjes?
Trui schreef:_San87_ schreef:
Je zei net dat ze wel uit de stal komt en op de paddock. Hoe lang staat ze daar? Staat ze alleen? Met vriendjes?
we kunnen er alleen tot er iemand ind e bak wil rijden loszetten. ongeveer 20 minuutjes
bruintje123 schreef:Ik ben vriendelijk.
Wil ik onvriendelijk zijn gebruik ik wel andere woorden.
Nee ts kan niets veranderen aan de stalling. Dat zei ik eerder ook al.
Ts kan wel beslissen of ze op dit paard rijd of niet.
Ook tegen een ouder kan ze zeggen hier doe ik niet meer aan mee.
Dan is het net wat het belangrijkste is.
Je eigen pleziertjes of ook dat van het paard.
Trui schreef:een paddock waar je bij moet blijven staan en 3 bakken waar als er niemand rijd ze los kan
Trui schreef:JONGENS WILLEN JULLIE ALSJEBLIEFT STOPPEN. voor vragen kan je pb sturen maar ik vidn dit echt nirtmeer leuk, en dat is niet dat ik de waarheid niet wil accepteren maar ik zit nu echt met ruzie huilend thuis. Stop alsjeblieft
Trui schreef:met het reageren hier totdat het word gesloten
Trui schreef:met het reageren hier totdat het word gesloten