Rooompie schreef:Waarom vitalbix het eea anders vernomen heeft, blijft een beetje apart. Net zoals ik nu na een maand ineens wel bereikbaar ben voor uitslagen, en afgelopen maand enkel voor hun onbereikbaar bleek te ziet. Ook van de flinke woordwisseling op het terrein toen de zak werd opgehaald schijnt vitalbix niks van te weten, terwijl de eigenaresse die er woont degene die de zak ophalen kwam met boze woorden het erf heeft afgezet Aparte verdraaiingen van de situatie, maargoed, ik ben absoluut niet opzoek naar een ja of nee spelletje.
Daarbij hebben zowel ik als vitalbix geen baat bij boze woorden of wijzende vingers, ik krijg mijn paard er niet mee terug en lost de situatie ook niet op.
Dus dat laat ik hierbij en heb ik ook zo met ze besproken.
De vraagtekens die je hebt bij de reactie van Vitalbix kan ik wel ophelderen. Die reactie komt van de afdeling communicatie en is, voordat hij op Facebook is gezet, zeer zorgvuldig nagelopen door de bedrijfsjurist. Hij zou niet eens bestaan hebben als je deze casus niet op internet had gezet.
Er staan geen aantoonbare onwaarheden in, er staan een aantal slimme feel-good opmerkingen in ("als paardeneigenaren leven wij mee met", yeah right, net of bij dat bedrijf elk personeelslid paarden heeft) en elk mogelijk voor het bedrijf nadelig op te vatten detail is eruit gehaald. Zou de vertegenwoordiger die de zak kwam ophalen zich bijvoorbeeld wél netjes hebben gedragen, reken maar dat dat dan opgenomen zou zijn in de reactie.
Enfin, zo werken die dingen. Jij hebt in dit geval alleen te maken met het bedrijf, maar het bedrijf heeft ook een relatie met alle andere (potentiële) klanten en die relatie wil (moet) men beschermen. Niet zozeer kwade wil als wel een kwestie van verschillende belangen.
Ik hoop voor je dat je alsnog een antwoord vindt op de vraag wat er precies is gebeurd en dat je veulen nu verder gezond en zorgeloos kan opgroeien. Heel veel sterkte met het verwerken, je had een prachtige merrie.