Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marleen_a_a schreef:De DA is geweest. Ze blijkt een geirriteerde keel te hebben. Kun je weinig aan doen, zei de DA.
het moet zelf weggaan.
ilaan schreef:marleen_a_a schreef:De DA is geweest. Ze blijkt een geirriteerde keel te hebben. Kun je weinig aan doen, zei de DA.
het moet zelf weggaan.
Hier ook hetzelfde. Kreeg een fles met balsamico (oid weet de precieze naam niet).
Is een supplement en vind het wat op hoestdrank lijken qua geur en dikte.
Helpt in ieder geval tegen de irritatie.
Heb ook niet 'opgeladen en naar de kliniek' zoals sommige hier zouden doen. Eerst even zien en rust geven en als het daarmee niet wilt inderdaad de dierenarts even langs laten komen. Meteen naar de kliniek in ieder geval absoluut niet.
Had hiervoor immulon gevoerd, hielp tijdelijk maar helaas niet afdoende. Dus toch de dierenarts even gehad maar niks aan de hand dus.
Martinedd schreef:Laat het aub niet te lang duren met volledig herstel, want daar ben ik ook de fout in gegaan met mijn paard. Die heeft nu permanent schade opgelopen aan haar longen.
Het verhaal wat jij beschrijft komt behoorlijk overeen, en mijn paard kwam ook nog eens 10 uren buiten elke dag.
Een paard hoest maar heel sporadisch, en vooral als er bij arbeid gehoest wordt, dan zou je zeggen dat zodra de longen moeten werken--> reactie hoesten.
Hoe gaat het nu met je paard?