Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vertrouw op je intuitie, je weet het wel wanneer het moment daar is. Ik wens jullie nog een paar mooie hoofdstukken. Heel veel sterkte
Dat jullie nog zo lang mogelijk van elkaar kunnen genieten Valeska1995 schreef:Wat een verschrikkelijk nieuwsvertrouw op je intuitie, je weet het wel wanneer het moment daar is. Ik wens jullie nog een paar mooie hoofdstukken. Heel veel sterkte
gohya schreef:Valeska1995 schreef:Wat een verschrikkelijk nieuwsvertrouw op je intuitie, je weet het wel wanneer het moment daar is. Ik wens jullie nog een paar mooie hoofdstukken. Heel veel sterkte
Zodra ik merk en zie dat ze moeite krijgt met adem halen of als het bloed in stralen uit haar neus loopt,bel ik gelijk de D.A. voor een afspraak. Ik ga dan niks afwachten of aankijken.
Ik ga nog lekker op haar rug rond slenteren door het dorp heen.Liever niet in het bos,want dan wil ze heel graag hard galoperen,en dat kan gewoon niet meer.
rotbericht TS.