Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amoj schreef:Er is niet iets in haar stal waar ze misschien van schrikt of gek van wordt?
MarliesV schreef:Een 'aanval'? Dat dier staat al 2 weken opgehokt en wordt door middel van eten toestoppen kalm gehouden.
Die heeft een brok energie als een idioot.
Wanneer mag ze weer de weide op? Want ik verwacht niet dat het beter wordt qua rustig blijven dan dat het nu is?
En staat ze alleen op stal en de rest in de weide? Of staat er een ander paard naast haar waar ze contact mee heeft? Zoals ik het lees lijkt het of het dier al 2 weken in een stalletje staat zonder sociaal contact ed alleen omdat ze vreemd gedrag vertoont. Snap er werkelijk niets van als dat zo is.
TS, is niet gemeen bedoelt maar vind het wel een vreselijk laks gebeuren. Wanneer is de eigenaar terug?
amoj schreef:En er is geen bak oid zodat je haar kunt longeren zodat ze haar energie kwijt kan? Of gewoon los in de bak?
SanneJas schreef:Ik denk als je deze op de wei gooit, ze even zal uitrazen en dan gewoon gaat staan grazen. Waarom in een stal gooien?
xtinne schreef:Vandaag gingen ze uiteindelijk wel bellen hoorMaar heb niemand gezien, die mensen zijn uiteraard ook niet constant thuis... Hopelijk weet ik morgen wat meer