Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kuggur schreef:Mjelle_G schreef:Ik ben wel heel benieuwd naar de foto's. Goede ervaring met mesitran zalf bij vieze wonden.
Vind het wel een gek verhaal, meeste middelen kunnen tegenwoordig én subcutaan (huid) én intramusculair gespoten worden. Is het niet een Geïnfecteerde wond omdat de naald niet schoon was?
Nonsens, geen dierenarts die zijn naalden zo opnieuw gebruikt (die dingen kosten zo goed als niets).
De huid waar je die steriele naald doorheen steekt zit vól bacterien, en nee daar helpt een veeg met een doekje alcohol niet significant tegen.
xyzutu2 schreef:Fijn dat de kliniek het zo positief inschat! Dat zal wel een opluchting zijn. Het kan helemaal geen kwaad om af en toe een second opinion te vragen, dan weet je zeker dat je op de goede weg zit.
Wat de grootte van de wond betreft dat ik zelf meteen aan een kliniek, maar als zij denken dat dit thuis net zo goed kan herstellen, dan zou ik dat advies volgen, helemaal omdat je met een hoefbevangen pony niet al teveel wilt rondzeulen. Ik ben benieuwd hoe het gaat herstellen, dus zou het leuk vinden als je af en toe een update wilt plaatsen.
Kuggur schreef:Mjelle_G schreef:Ik ben wel heel benieuwd naar de foto's. Goede ervaring met mesitran zalf bij vieze wonden.
Vind het wel een gek verhaal, meeste middelen kunnen tegenwoordig én subcutaan (huid) én intramusculair gespoten worden. Is het niet een Geïnfecteerde wond omdat de naald niet schoon was?
Nonsens, geen dierenarts die zijn naalden zo opnieuw gebruikt (die dingen kosten zo goed als niets).
De huid waar je die steriele naald doorheen steekt zit vól bacterien, en nee daar helpt een veeg met een doekje alcohol niet significant tegen.
Palmera schreef:@Anjali: en heb je toen op net zo'n schreeuwerige toon tekst en uitleg gevraagd aan de DA?