Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jet schreef:Judith, heb je wel het hele topic gelezen? Ze is naar een hele goed kliniek geweest en daarna is het paard in een andere kliniek geholpen.
Ik denk niet dat het zin heeft voor TS om nu nog weer naar Slootdorp ( dat wel heel ver bij haar vandaan ligt en zeker niet beter is dan waar TS is geweest) of Emmeloord ( dat voor TS ook niet naast de deur is).
Je zal het goed bedoelen hoor, dat snap ik wel, maar ik denk niet dat tinkermiep er in dit geval iets aan heeft om naar één van beide klinieken te gaan.
tinkermiep schreef:Nou, Spannend. Vandaag naar de Lingehoeve. Dan krijgt ze morgen een CT- scan. Op de echo bleek dat er vocht zit in de peesschede achter het kootgewricht ( bij dat sesambotje in de buurt) Zeg ik t goed? Maar om zeker te weten hoe en waarom en of er verder niets aan de hand is, en voor een eventuele operatie, wordt er eerst een CT scan gemaakt.
Er loopt daar achterlangs een pees door een peesgewricht, en dat is dik.. Toen de sok eraf ging was dat ook goed te zien.

houd ons op de hoogte!