Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
funnyhorses schreef:Dat het dier zich niet lekker voelt lijkt mij logisch anders zu ze niet zoveel zijn afgevallen.
Aan wat voor een tumor denkt de dierenarts dan? Ik zou dan wel willen weten waar die tumor dan zit?
MarianneW schreef:Is het een idee om haar een aantal dagen op pijnstilling te zetten? Dan kun je pijn uitsluiten of wordt het juist bevestigd.
Dimple schreef:Gewoon, voor de gein.........vraag even de waarde van de cushing op.
Gewoon om mij (en Geertje) gerust te stellen![]()
Sterkte met je pony. Ik vind dat je goed voor hem zorgt! Top!
smurffie schreef:TS, ik kan je maar 1 ding aanraden: vraag een andere dierenarts om meningen.
Als het aan 1 dierenarts gelegen had, had mijn paard 4 jaar geleden al afgemaakt geweest.
Ze zou nooit meer goed lopen, en geld erin stoppen was waardeloos.
Diezelfde pony loopt nu weer oefencrossen met de grootste vrolijkheid goed mee.
Persoonlijk zou ik op onbeperkt ruwvoer zetten, het liefst een droge voordroog; hierin zit weinig suiker en zet flink aan. Tevens na de middag het gras op. (door de koude temperaturen is de ochtend wat gevaarlijker). Daarnaast de tanden laten behandelen door een goede tandarts (verdooft en elektrische behandeling). Zeker die kleine mondjes zijn zo moeilijk achteraan te bekijken. Wellicht zit er gewoon een goede haak helemaal achteraan..
mabelbohms schreef:Dimple schreef:Gewoon, voor de gein.........vraag even de waarde van de cushing op.
Gewoon om mij (en Geertje) gerust te stellen![]()
Sterkte met je pony. Ik vind dat je goed voor hem zorgt! Top!
Bedankt
Die cushing test was al weer een tijd geleden dus ik denk niet dat dat nog kan.
De DA zei dat het wel echt heel duidelijk aan de waarde te zien was dat het geen cushing was
Tieneke schreef:Los van wat die bulten zouden kunnen zijn, zou ik toch ook op lyme laten testen.
En eigenlijk ook een andere DA erbij halen. En die cushingtest opvragen, ook al zei je DA dat het dat niet kon zijn.
Believe schreef:Safrou schreef:Zijn dit geen bulten van overmatig eiwit? Door het jonge gras?
Mijn verzorgpaard had ook van die eiwitbultjes maar die zagen er heel anders uit dan de bulten bij het paard van de TS.
Denk niet dat dit eiwit bultjes zijn.
Ben benieuwd TS wat de DA zegt morgen!