Amanda schreef:Arthur's ook?
Ja definitely
Kun je dan mooi combineren met de aanbieding 3=2 Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jildau schreef:Ik heb sowieso zelf nog nooit geschoren dus daar moet ik een slachtoffer voor vinden. Ik heb de dierenarts gevraagd of scheren verstandig is en daar krijg ik hopelijk vandaag antwoord op. Wanneer hij het ook aanraadt ga ik op zoek naar een scheer-persoon.Denk alleen haast dat ie wel gesedeerd moet worden dan.. Niet omdat het een idioot paard is met zulke dingen, maar door de pijn. Misschien kan ik eerst met de tondeuse die ik heb voor baard enzovoorts proberen om voorzichtig alvast rondom de plekken wat haar weg te halen.
Jildau schreef:Echt superlief dat jullie mij anders wel wilden helpen!
Heb zonet met de Action tondeuse echt over een korstig stuk heen geschoren maar meneer gaf geen kik! Blijkbaar scheren veel prettiger dan dat gepulk en getrek.
Geschoren stukje:
[ [url=m/lu1H4b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarschijnlijk trek je met pulken ook steeds aan haren. Dat doe je nu niet.Amanda schreef:Kun je die ook combineren met CM?
Want die heb ik ook nog nodig
Jildau: ik zou zeker starten met een tondeuse en dan rondom de plekken, als hij het toelaat ook het haar op de plekken. Maar dat is misschien te pijnlijk. Misschien niet te dicht op de huid scheren op die plekken.
Als ik in de buurt zou wonen zou ik je komen helpen. Maar dat gaat 'm niet worden helaas.
Veulen84 schreef:Jildau schreef:Echt superlief dat jullie mij anders wel wilden helpen!
Heb zonet met de Action tondeuse echt over een korstig stuk heen geschoren maar meneer gaf geen kik! Blijkbaar scheren veel prettiger dan dat gepulk en getrek.
Geschoren stukje:
[ [url=m/lu1H4b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er goed uitWaarschijnlijk trek je met pulken ook steeds aan haren. Dat doe je nu niet.
Mijn veearts beweert trouwens dat het eigenlijk veel minder pijn doet dan wij denken. Maar dat het vooral heeel erg jeukt en dat ze daar getergd van raken. Weet nog niet of ik haar geloof.

Arabesk schreef:Driemaal per week insoppen met een dettoloplossing. Anders even naar je veearts gaan om een paardenmiddel te halen....
En ik moet eerlijk zeggen, die van mij is niet zo moeilijk dus ik begin altijd gewoon met behandelen zonder testen... Dus ook voor mezelf weer een herinneringetje